Söndag kväll

Att det ska vara svårt att få till ett blogginlägg nuförtiden. :( Började skriva i morse men sen var allt helt bortblåst, hade absolut inget att skriva... Konstigt att antalet besökare ökat i samma takt som jag slöat till skrivandet...
Gör ett nytt försök :)

Idag har jag vaknat utan att nån väckte mig. Det händer typ aldrig. ;) Nåja, tio över nio var jag iaf vaken. Sörplade i mig lite kaffe och bestämde mig för att fara ut på en promenad i skogen. Denna gång kom jag t.o.m ihåg vattenflaskan. :) Gick i rask takt i en timme. Skulle dock aldrig klara det utan musik. Ni som går utan musik, testa att lyssna på bra fartiga låtar. Det är såå mycket lättare och roligare att gå då. Enda dåliga var att Lilli lånat mina hörlurar och jag var tvungen att ha hennes osköna. *pipiajaj i öronen*
LILLI, ge tillbaks mina hörlurar nu.

Hm, nu tappade jag tråden igen. ;) Surrade med Mozzi i telefon. Ja jag skrev om prommande i skogen. Så härligt! Plus att mina smalben inte gillar att gå på asfalt. Märktes att jag haft en 4  dagars paus. Har träningsvärk i låren och lite ont i vaderna.

Kari fyllde år i fredags. Lilli tyckte att det var bättre att byta plats på siffrorna, så här:


Hade lite besök av sötNoah bl.a
Kari matar han med tårta. Kallas mutning. :)


Noah visade sina skills och kröp "på riktigt". Jag filmade han lite men han var mest intresserad av att inspektera kameran. ;)

Minna och Pontus kom på eftermiddan. Bjöd dom på kycklingjox och ris. Sen bastade vi och surrade. Hann se när Bolt sprang 200 m. :) Ja, han sprang inte förbi Henrikssons backen, men på tv. ;)

På lördag var vi till Carro o Patte på höstmiddag. :) God mat och trevligt sällskap. Tack för en bra kväll. :)

Nu är det bara två veckor tills vi åker till Cypern. Måste börja kolla igenom vad man ska ha med. Om det är nåt man behöver köpa osv.

Ja ja, nu ska jag se till att alla småhuliganer går i säng.
Baj Baj

Kommentarer
Postat av: Grannen

Oj har vi missat en födesedag.. skäms.

Hälsa och Gratta så mkt från oss!:)

Nog är de dags och börja kika lite på vad som ska med i packningen.De brukar alltid bli så att de behövs inhandlas nånting.

Kom ihåg de små "zip" påsarna till handbagadet, om du/ni behöver det.;)

2009-09-07 @ 08:38:36
Postat av: MorsanBaloo

Ingen fara, han vill inte fira ändå. Men jag tvingade honom för ungarna ville ju det. ;)

Zip-påsar har jag. Men vette fan vad jag ska ha i dom? ;) Måste iaf köpa en resväska.

2009-09-07 @ 10:54:39
Postat av: Anonym

zip påsar finns på flygplatsen.du får lite tips av mig...allt som flyter...alltså smink etc.

2009-09-07 @ 11:09:34
Postat av: MorsanBaloo

Jag packar ner allt flytande. :) Handväskan lär ju vara full av snus och nicorette tabletter. ;)

2009-09-07 @ 12:08:57
Postat av: veronica

Hihi.. okej. De kan du ju behöva förståss, de är ju ett antal timmar och sitta på flyget.

2009-09-08 @ 08:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0