Luleå

Jag, Jesse, Ida och Lilli åker till Lule snart. Jesse har tandläkartid och jag har fika-med-mina-Luletjejer-tid. :)
Kanske man hittar nåt litet skojigt också. Är iaf sugen på McDonalds-lunch. :P

Annars då? Mycket tv-tittande, massa hejande och tjoande. Och givetvis med en tår i ögat varje gång Kalla eller nån annan tar guld. ;) Eller när Anja kraschar...hujja.

Har crossat i några dagar och satan vilken träningsvärk jag har i rumpan! ;) Skriver upp allt jag äter o väger mig dagligen...måste hitta tillbaks till hurtandet...jag är ju lite on-off människa. Det är allt eller inget.
Mina leder jävlas fortfarande. :( Tredje veckan med inflammationsdämpande nu. Ska gå över till Ipren igen, tyckte att dom hjälpte bra sist. Nu har jag ätit Ibumetin i två veckor o armen/handen gör fortfarande skitont. Bara att sätta upp håret i en tofs gör ont...skit.

Måste komma ihåg att använda mig av hastighetskonrollen, har nämligen en krutig Touareg. ;) Tiguanen är åter igen på verkstaden...suck

Nå niin gott folk, be nice gummibajs. :)


Kommentarer
Postat av: mozzi

Nää men Fiiiiia, du måste ju skoja när du säger att du är sugen på McDonalds.. urk säger jag.

2010-02-19 @ 17:57:43
Postat av: Minna

Macke donken är BRA!

2010-02-19 @ 19:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0