Lite foton från nyår...

Lite bilder från nyårsafton...

Trångt i soffan? ;)


Min fina Lilli for till stan på fest.


Raketer :)



Dom var dom enda som fick vara i färg. Jag är ju en stor fan av svartvita bilder... ;)

Efter tolvslaget och de fina raketerna


På nyårsdagen var jag, Moffa och Lilli hos Anka på middag. Menyn bestod av älgkött, kantarellsås (som Moffa plockat o tillagade), fläskfilé, hasselbackspotatis och sallad. Mums!



Noah tyckte Moffas glasögon var roliga :)



Igår kom Peter och smågrabbarna hit och hälsade på. Vi fikade och wiiade. :)
Fyra Neosar


Robin och Peter spelar


Jag och Peter tog ett par matcher i tennis och ajaj vad min arm värker idag. Men det var det värt, för jag vann. :D

Robin fick ett spel, Bezzerwizzer, av far sin och det spelade vi sen på kvällen. Wiihhuuu, jag vann båda gångerna! Var så mallig och nöjd att jag nästan blev utslängd av resten av gänget. ;) Har ju alltid sagt att jag är ingen dålig förlorare men en jävligt glad vinnare. hihihi Tolka det hur ni vill.

Snart ska jag fara ut med Sussi på en kvällsprommis. Månne det snöar ännu? Var inte lite snö det kom tidigare...Härligt! Betyder att det är snart dags att köra skoter. På tal om skoter, jag har hittat skitsnygga skoterkläder. Enda problemet är att kläderna är hundra gånger snyggare än skotern. hihihi Måste kanske slänga på lite snajsiga rosa klistermärken på skoterhuven? ;)
En länk till kläderna http://www.fxr.se/index.php?id=49&L=2&tx_ttproducts_pi1[cat]=5&tx_ttproducts_pi1[product]=277&cHash=319ee28ea8

Be nice

Kommentarer
Postat av: Sara

KLäderna var snygga ja :)

2010-01-04 @ 02:27:56
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: veronica

snygga kläder,men alltid så jäkla dyra:/

2010-01-04 @ 13:19:05
Postat av: kajsa

Hon är verkligen fin din prinsessa!

2010-01-04 @ 23:18:15
Postat av: Toy-Pia

Oj vilken pingla lilli har blivit...och fina pojkar peter har inklusive Robin såklart ;) hihi

2010-01-06 @ 10:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0