Söndag morgon

Go´morron
Klockan är bara kvart över nio, men jag är vaken och har käkat frukost. La mig sent men orkade inte ligga kvar i sängen längre. Vaknat flera gånger under morgonen.

Gjorde sko-kollen... Henry och Lilli har kommit hem i natt. :) Man vet att man har stora barn när man kollar in skorna på morgnarna...vem är hemma o vem saknas. ;)
Körde in Henry till stan igår kväll och var förbi hos Frankie o rökte en cigg. Dumt att man inte tar sig tid o träffas oftare. Stod i hallen och hade hur mycket som helst att prata om. :)

Igår på dagen var jag, Ida och Henry till Torneå. Jag sökte efter skoterkläder till mig. Har ju kollat i Kalix och kanske hittat ett par jag ville ha. Nåja, vi åkte till Tatun Tarvike och där fanns massor av kläder att välja mellan. Så efter en eeeevighet kom jag ut med ett par svart/vita Scott kläder. Ida fick en supersnygg rosa/svart jacka. :)
Ska kolla om jag hittar nån bild på dom................

En sån liknande fick Ida :)


Inte bilder som jag tagit men mina ser ut så här.




Få se vad man hittar på idag.... Just ja, har lönerna att göra och Ida ska på kalas idag.
Nej, nu ska jag hämta lite mera kaffe så jag vaknar till ordentligt. Kari och Ari ligger halvslöa på soffan. Ari sover med My Little Ponny täcke o kudde..hahahaha måste höra om han känner sig mer tjejeig nu. ;)


Kommentarer
Postat av: systeryster

Åhh så snygga skoterkläder ni shoppat, snacka om snygga "skoter brudar" i seskis i år:)))Och vad gör jag nu då..får skidra inte platsar jag ju i gänget mer hi hi



Jag gjorde inte skokollen imorse utan tog för givet att en av dina sov hos mig...snoopen blev jag när jag kikade i Antons rum...bara 2 där:)



Saknar dig oxå....vad kul att du skrev i min blogg:)))

Ses tomorrow night

2010-01-24 @ 20:38:14
URL: http://www.goldenochvitt.blogspot.com
Postat av: veronica

As snygga skoter kläder!:) Tror jag kommer och snor dem av dig;))Nä fy så får man inte säga,om dem nu sku försvinna,vem får då skulden:p

2010-01-25 @ 08:29:34
Postat av: Maja

Snygga grejer, skulle jag behöva när jag ska åka skoter

2010-01-25 @ 08:43:18
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0