Lördag

Bloggpaus i städandet. :) Att jag öht orkade göra nåt är bara det en sak att fira. ;) De senaste dagarna har jag känt att det finns hopp om livet, att jag faktiskt är piggare. Härligt :)

Om fyra dagar får jag höra om jag läkt bra eller om det blir en ny operation. Vågar inte riktigt hoppas på det bästa...blir så grymt besviken om det inte blir så. Tänker att bara jag slipper en ny op så kan jag gå med påshelvetet nån vecka till. Inte så att jag är rädd för operation eller sövandet eller nåt kring det, men blev ju så jävla sjuk.
Fick förresten två fakturor igår, en från Sunderbyn o en från Kalix lassa. Dom i Kalix har lite svårt att bestämma sig.... *morr* Satt i deras väntrum i tre timmar, dagen efter första ingreppet. Och dom konstaterade sen att jag måste nog fara till Sunderbyn, att de inte kan hjälpa mig. När jag ville betala sa de att de tar inte betalt för jag har ju inte blivit hjälpt osv osv. Men nu kom en faktura på 270 kr! Inte för att jag bryr mig, sa ju bara swisch så var högkostnads (eller vad det nu heter) kortet fullt.
 Nå, ska inte janka mer om det.

Lördag idag o Kari har åkt till Ö-kalix, pojkarna sover, Ida o Linn är ute o leker. Jag ska åka in till stan idag. Fara o hjälpa Lilli med lägenheten. Fiffa lite gardiner o sånt smått o gott. Stackars ungen som inte fick nån hjälp alls när hon flyttade. :(

Sommarlov... för ungarna. Nu väntar vi bara på värmen. :) Kommer att hänga på Sammakko som vanligt, om jag är frisk. Ligga o guppa i vattnet o höra Syrrans "det här är livet" *fniss*

Nä, nu är det helt slut på ord i min skalle. Ska kolla hur det är med Lullebert, som just vaknade. :)

Be nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0