Lördag

Dagen började bra, oförskämt bra. :) Fick god frukost i sängen. :)
Karis bror med fru kikade förbi på kaffe. Dom kom med lite halskumiga saker som Kari köpt. *muttrar lite över älghorn o grejer*

Ida for med kompisen Linn o hennes pappa Hans till stan, till Candy World. Tjejerna har haft en superkul dag med mycket bus, glass och Max-mat. :)

Tog äntligen tag i rensandet av hallen. Massor av vantar o mössor som ingen använder men som stökar ner hallen. För att inte snacka om Lillis hundra par skor... *suck*
Nå, nu är det bara sånt som används som blev kvar. Och väldigt många skor, men det är skor som används så dom måste vara kvar. Vågar inte ens räkna hur många par det är...

Jag, Lulle och Sussi for på en liten skotertur till Tromsö. Grillade korv och bara var. Skönt fast det hade ju kunnat vara bättre väder. Imorgon har det lovats sol och vi ska packa oss ut på isen. Sola och pimpla. :)

Snottade fotot från Sussis facebook ;)

Lulle och jag.



Försöker komma ihåg vad jag gjort tidigare i veckan... i går, fredag, var vi ut en sväng med skotern, i stan och handlade, fick utväxten färgad (tack Jasmin) Minna o Pontus kom på bastu.

I torsdags var jag i Luleå hela dagen, gjorde lite jobb-ärenden o sånt. Plus att jag var och fikade hos Åsa. Tack för surret och fikat. :)

Början av veckan var det nog bara jobb och förberedelse inför Sif:s årsmöte, som var på onsdag.

Nu ska jag kolla vad det blir till middag.
Be nice :)

Kommentarer
Postat av: mozzi

och inte halkar du in på hamnvägen när du är ute o kör =(

2010-03-20 @ 17:27:41
Postat av: Trebarnsmamman

Karlar vill också inreda ;)

2010-03-20 @ 18:48:41
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: Sofia

Älghorn? haha

2010-03-21 @ 07:07:51
URL: http://malarstigen4.webblogg.se/
Postat av: Grannen

Vi har tre älg horn i v.rummet... blir de fler får han sätta dem i grillkåtan som han håller på å bygga;)

2010-03-21 @ 20:09:06
Postat av: Kajsa

Ser att du åxå har mkt skor i ahllen...eller jag ser inte men du skriver det. Vi har hallen full och det är så konstigt att alla skor behövs...varje dag...

2010-04-11 @ 19:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0