LumiLinna

I fredags for vi till Kemi, till LumiLinna.
Här lite bilder därifrån.




'

Sviten...


med härliga stjärnor i taket...








Varm oboy innan det var dags att fara hemåt igen


Igår förmiddag var jag och Ida en sväng på isen. Underbar sol :)




Sen var det kalas o godigodi fika. :)
Idag är det också fint väder, får se om vi går ut. Ida spydde nämligen igår natt... Vaknade av att hon svalde o svalde o svalde...Hann bara tända lampan och få fram en morgonrock som hon kräktes i. Och sen kräktes hon på alla golv...på väg mot toan... magsjuka alltså... nå, vi kanske är ute på gården ändå.
Kari har varit i Lule sen igår, på nån radiogrejs. Och Lilli är i stan, som vanligt. Robin o Jasmin for till Nikkala igår. Så det är bara jag o Ida o småkillarna hemma.
Lagade tacos igår...har huuuur mycket köttfärs som helst kvar. När man i vanliga fall är 8 personer, då tinar man köttfärs för många...och sen hux flux är man bara 4!?
Nåja, det lär ju dyka upp folk med hungriga magar. ;)

Melodifestivalen då?
Annas låt var ju bra, helt nöjd med att hon vann. Fast jag röstade på Darin. Sen var ju Salems låt superbra den med. Och Andreas Johnssons med... Huvudsaken att inte Timotej, Pernilla W eller den där blondisen, som jag just glömde namnet på, inte vann iaf. ;)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Vilket coolt hotell fnissar åt min fyndighet ;-)

2010-03-17 @ 19:20:50
Postat av: Trebarnsmamman

Vad vackert!!!!! Men otur med magsjukan :(

2010-03-20 @ 18:47:54
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: jesse

pfffftt.. småkillarna jag är 15cm längre än dig :P

2010-03-28 @ 18:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0