Onsdag

Idag har vi varit till Tromsö och grillat. Vi var en hel drös med folk så vissa åkte skoter o andra kom dit med bil. Jag körde en av skotrarna och konstaterade att jag t.o.m cyklar snabbare än jag kör skoter. *hahaha*
Lite foton...

Folket


Syrran <3


Ruggig närbild...


På hemvägen var vi och kollade på renarna. :)




Gick över till kontoret och jobbade lite när vi kom hem. Momsen gjord, skönt. :)
Syrran, Soffi, Ida och jag bestämde oss för att ha lite spa-kväll idag. :)
Blandade ihop en chokladskrubb a´la Anka, Soffi hade med ansiktsmask och Ida tyckte vi skulle ha gurkor på ögonen. ;)


När jag tömde kameran hittade jag en del andra foton i den. Här är en del av mina presenter som jag fick när jag fyllde öööh 28(?) ;)


Mycket hjärtan <3
Närbild på min nuvarande favvokopp
"Coffee is a girls best friend"


Så där, en snabb uppdatering...är nästan impad själv. ;)



Kommentarer
Postat av: annika

Oj, bananer i present;)

2010-03-11 @ 07:55:04
URL: http://aniza.seskaro.nu
Postat av: veronica

Vilken skön bild på alla med gurkor i ögonen:))

Tråkigt att du redan hade fått servett hållaren,:/ jag som tyckte devar en bra present, tänkte direkt på dig när jag såg den.

VArför var ni å kollade på renet? De luktar ju så illa där.. urk. Man får ju andnöd när man går förbi;)

2010-03-11 @ 07:58:11
Postat av: MorsanBaloo

Ja men nu har jag två snygga servetthållare! Passar perfekt när vi har långbord osv.

Ja nog luktade det där allt... brummade förbi med skoter så vi var inte där o sniffade allt för länge. ;)

2010-03-11 @ 09:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0