Go´morron

Pigg o gla?! ;) Var i fredags och köpte Chi San så jag skulle sluta vara en sömngångare och inte vet jag, men liiite piggare är jag allt. :)
Och får hoppas att det håller i sig för det blir en lång dag idag. Snart över till jobbet, på eftermiddan har jag utvecklingssamtal med både Jesse och Lulles mentorer. Blir kvar i stan efter det och ska käka middag på nån grill eller Lei? ...om vi bara kan komma överens... Många viljor och många olika önskemål om vilken mat som är bäst. *håhåjajaa*
Våldgästar Lilli eller Robin tills klockan är 19, då Lulles nattorientering börjar. Sen hem. :)

Imorgon eller senast onsdagmorgon åker jag ju till S-byn. Är inte nervös över själv ingreppet eller så men funderar allvarligt på att sätta nåt stort plåster (tejp) över munnen. Kommer garanterat babbla massa svammel...eller ännu värre: sjunga! Huuugaligen!
Ska inte vara sövd denna gång utan dom ger mig massa kuliga medikament ist, typ Rohypnol och Morfin. :/

Nu ska jag vinka baj baj till Jesse o Lilli. Dom åker in till stan med Kari som sedan åker o skjutsar mor sin till sjukan. Nån vanlig kontroll bara.

Be nice gummibajs


Kommentarer
Postat av: Anonym

hi hii...får jag följa med :D vill höra dig sluddersjunga ;) håller tummar och tår...kramen.

2010-10-25 @ 19:04:38
Postat av: Ingela

Chisan har jag oxå provat, blev tyvärr inget piggare av det :-(



Håller tummarna för dig!

2010-10-25 @ 20:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0