Veckan som gått

På måndag åkte jag till stan och hade utvecklingssamtal med både Jesses och Lulles mentorer. Gick bra.
Efter det lurade vi med oss Robin,Jasmin och Ville på middag på Tasty fast food.

Robin o Jasmins kylskåpsord...
de flesta meningar hade behövt censureras så dom fotade vi inte. ;)


Lilli jobbade och kunde tyvärr inte följa med oss. Ville kanske var stand-in för henne? ;)
Sen hem o mysa i soffan, proppmätta. Kari hade eldat och det var varmt o mysigt.

kakelugnen *mys*


Tisdag eftermiddag for jag, Kari, Jesse och Ida mot Luleå. Käkade middag på McDonalds. Ahhh, vad jag bara älskar deras hamburgare. Max- släng dig i väggen. ;)
Mms:ade ett foto till Lilli, hahhaa retades alltså.


Sen lämnade dom av mig hos Åsa. Vi surrade, skrattade och mumsade godis. Tack för att du är en underbar människa och tack för att jag fick sova hos dig och för skjutsen till sjukan.

Klockan 07.00 knallade jag upp på avdelningen. Trodde att jag skulle opereras då, men nääh...jag hade inte tid förrän vid tolv. Hrm, småonödigt att behöva komma dit redan kl 7. Nå, jag sov mest hela morgonen.
Op gick bra. Fick en massa roliga medikament som gjorde att jag däckade då o då. ;) Jag hade varit orolig över att jag skulle vara vaken....tänk om jag babblade en massa skit eller ännu värre: sjöng?!
Men det gjorde jag inte, var lugn o sansad. :)
Upp på avdelningen och fick äntligen mat vid halv fem. Hungrig som en häst!
Roade mig med att facebooka och fota mina snajsiga strumpor. *hihi*


Messade med CarroCaramell som låg på BB, några meter bort. Försökte muta sköterskorna att jag skulle få fara över på lite "snosa på bebisen" men det fick jag inte.
Nåja, nästa dag fick jag knalla över. Han är sååå fin, gosegiiisen. <3

Här berättade han just att jag är hans favoritmoster. ;) Pratglad redan som liten alltså. *hihii*

Kari hämtade hem mig efter lunch och nu är jag alltså hemma...lullar på här. Har lagom ont men bara ont på bra sätt.  Hoppas att allt fortsätter att gå finfint.

Det var allt, over and out.

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej fiolino härligt att op gick bra och att du är hemma igen...vad sägs om helsinki 17 juni BOMPAN kommer ju ;) pusuja toy-pia

2010-10-29 @ 14:59:24
Postat av: veronica

Skönt å höra att allt gick bra å du mår fin!:) Såå söt liten kille!

2010-10-29 @ 17:47:34
Postat av: Mozzi

Du kan inte mena allvar ....att mc donalds skulle vara goda .....urk,blä

2010-10-29 @ 21:47:37
Postat av: Ingela

Vad skönt att det gick bra, och åhhh vilken söööt bebis!

2010-10-30 @ 07:55:42
Postat av: Kajsa

Vad skönt att allt gått bra!

2010-11-03 @ 20:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0