Tiden går o jag är urkass på att blogga ;)

Tror jag måste göra om min blogg till nån sorts twitterblogg. En sån med korta inlägg. Har ju kommit på att man kan sms:a över ett foto med text till bloggen. Alltså korta inlägg.

Igår började Idde på innebandyn, hon tyckte det var superkul. Och imorse hade hon träningsvärk i ryggen. ;)
Träningsvärk behöver jag inte oroa mig för...gör typ inget. :( Var betydligt mer aktiv innan alla &%%¤& operationer, och syftet med dom var ju att jag skulle bli ännu hurtigare,men nä.... Resultatet blev ju bara sämre. Försöker att inte deppa ihjäl mig över det, inte alltid så lätt. Positiva Fia håller på att förvandlas till en *censur*.

Ungdomsverksamheten är i gång och vi träffas oftast på onsdagar. Sist var vi på hockeyplan. Skridskoåkning, varm oboy och mandariner. :) Härligt att t.o.m mina utflyttade storbarn kom och åkte med oss. <3

Hm annars då? Fredag idag och tyvärr blev det ingen fredags-sovmorgon. Nå, jag ska inte klaga. ;) Har sovit rätt bra de senaste nätterna. Förutom när jag hade en ruggig mardröm och vaknade halvt panikslagen. Klamrade mig fast i Kari så han vaknade. Garvade till drömmen nästa dag, men just då var det läskigt.;)

Surfar efter solresor. Är enormt sugen på att åka en vecka till värmen.  Vem vet, jag kanske bara råååkar boka en resa snart. :)

Nope, nu ska jag jobba. Men fick ju ihop ett inlägg iaf. :)
Be nice

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaså:) När ska vi fara till Robin?

2011-01-29 @ 11:49:42
Postat av: Kajsa

Det är för jävligt att du inte mår bra ännu efter op! jag hoppas av hela mitt hjärta att det ordnar sej! Kram

2011-02-02 @ 19:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0