Måla,måla,måla

Så,nu har man målat hela dan! Men faaan vad najs det blir! Ljust och stort. Okej,att alla jackor är i mitt sovrum just nu kanske påverkar lite,men nog ser det mycket större ut iaf. =) Ska lura Kari att fortsätta måla i källaren. Haha,han lär inte skrika av glädje men ett försök ska jag göra iaf.

Lulle har sin kompis PH här och Mintsi o Pompe har varit på bastukväll.
Nä jag tror faktiskt att jag måste måla lite dörrlister nu. De ska bli mörkgrå,samma som dörren.Eller kanske lämna det till imorgon....fast imorgon ska jag ju till Station med barnen.*dilemma* Nå,den som lever får se. ;)

Bajbaj

Kommentarer
Postat av: systeryster

Åhh vad jag är suur på eran digi kamera som inte kan ta ett enda foto!!! Gissa om jag vill se hallen!!! Tror inte jag kan hålla mig borta från Seskis imorn, kanske tar jag med mig busarna(Vanilla&Hugo) och så tar vi oss en prommis oxå ? Och det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder..*fniss*
Ha det gott och sov sköönt ...jag jobbar hela natten....Kraaam

2006-11-26 @ 22:37:58
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: MorsanBaloo

*komsi,komsi*

2006-11-27 @ 11:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0