Tisdag

Hujja,vad jag längtar till jullovet! Börjar bli liite väl mycket av avslutningar,fester,brödbasarer och annat "jobbigt" nu.
Tack syrran för att du var här och förgyllde min dag/kväll. =) Vi bakade massa goda tårtor till farsans födelsedagsfest. Eller om vi säger så här: syrran bakade och jag var förste diskare,förste skötare av ugnen osv. Fick även rensat en hel del bra-att-ha-saker. Är hopplös på att samla på mig allt möjligt o omöjligt. :)

Imorgon bitti åker jag och flickorna till Kalix barnmottagning. Vi ska kolla upp om det finns mer allergier än de vi redan vet om. *suck* Läste nyss på en sida där det stod om bl.a pälsdjursallergi (som vi har) att om det finns flera i samma klass som har djur är det nästan samma som att själva djuret finns inne i klassen! Så mycket djurhår får alla med sig hemifrån. För jävligt...

Anna,läste vad du skrev och visst det är intressant,men inget jag skulle testa på småbarn (som Ida). Sen när hon är äldre ska jag kolla upp det.

Nä, nu tror jag att jag har det mesta under kontroll, ska gå o sova. Imorgon kväll är det brödbasar och Lucia med Seskarö skolan.  Sen på torsdag, på den riktiga Luciadagen är det fika och sång på dagis.Och dansavslutning i stan på kvällen. Avslutningen för barngymppan var igår. Fredag är det pysseldag i skolan,far ev en sväng dit sen blir det att nattvandra på kvällen,kanske. Börjar känna att det är too much av allt nu. Kanske hoppar över det. Men med mitt samvete så lär jag fara ändå. ;)

Öh,vad dåliga bloggar jag skriver...antingen så skriver jag inget på flera dagar och när jag sen skriver så gnäller jag bara... Men,iof igår bombade jag ju en massa foton iaf. Så lite pluspoäng fick jag väl för dom. :)

Nattinatti


Kommentarer
Postat av: kajsa

Man måste försöka att säga det magiska ordet NEJ nån gång! Tror att det är dags för dej att göra det nu!!! Utan dåligt samvete!!!

2007-12-12 @ 08:28:53
Postat av: Veronica

Har också dåligt samvete.. kanske borde ha tagit mig tid och ork och baka till lucia:-(
Men jag håller med..lär dig du också också och säga Nej;-)
Tack än en gång för att vi fick låna ett lucia linne.
Kram.

2007-12-12 @ 21:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0