Kalas igen

Idag hade Ida kalas för sina dagiskompisar. 11 små prinsessor. :)
Hade ju beställt en riktig Barbietårta,jättefin. Plus att vi beställt en döskalletårta till imorgon.Men huuu vad hemsk den var! Den såg inte alls ut som en döskalle utan mera som en sån där äckelmask inom sado..sadism vad -det -nu -heter,Verkligen ruggig. :( Ids inte lägga ut fotot på den,inte innan jag varit till konditoriet o klagat lite iaf.Måste ju ha blivit nån sorts missförstånd där,för när jag beställde den var hon helt inne på samma linje som jag. Det är ju inte hon som bakar tårtorna utan nån karl o då kanske det blivit nån miss där. Ser ni vad jävla snäll o förstående jag är? *hahaha* 
Anyway,jag måste kamoflera om den för man kan verkligen inte bjuda på en sån fuling. Kari var o köpte marsan till mig men det fanns bara rosa. Så antingen så blir det en svart/rosa döskalletårta eller så blir det en massa rosa blommor på den.*suck* Jag som trodde att jag slipper hålla på med tårtorna.

Snart kommer GulleSoffi hit och vi ska spela spel ---> Svensson frågar,Svensson svarar. 
LAN killarna har dragit till stan,vad dom skulle göra vet jag inte och ja, jag är nyfiken som bara den.Europas nyfiknaste,typ.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Irina

Men neeeej...nu blev ja supernyfiken på hur dödskalletårtan såg ut ju! :)

2007-01-13 @ 19:48:55
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Kajsa

Jag blev åxå riktigt nyfiken...

2007-01-14 @ 21:49:57
Postat av: MorsanBaloo

Ruggig!Som en bödel eller nåt hemskt.Hujj!

2007-01-15 @ 08:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0