Advents-bajs-stjärna

Fy vad sur jag blir på mina nyinköpta julstjörnor! Köpte tre såna idag från Rusta, vilket betyder att det bara var en pappstjärna och sen fick man köpa till själva sladd/lampgrejen...som inte kan hänga där! *morrar o muttrar*
Skit också!

I morgon åker jag och Jesse (och säkert Ida också) till Luleå. Tandläkarbesök igen. Hoppas vi hinner dra en fika med mina Lulemammor. :)
Sen blir det lunch på McDonalds, mums. :) Lilli försöker muta mig att ta med en chickenburger till henne. 'hahaha'

Idag hände nåt väldigt ovanligt! Kari for ut på promenad och jag stannade kvar i soffan, mänkandes. ;) Var nyvaken och rätt butter. Men efter två koppar kaffe ångrade jag mig lite, bordes ha följt med. ;)

Hitttade vinterskor till Ida idag. Och en mössa. Sen hittade vi till Soffi och Noah, på lite kaffe. :)

Fick hem mina skivor som jag beställt från Cdon. Blev Sarah Dawn Finer och Takidas nyaste. :) Säkert bra.

Har egentligen inget att blogga om idag, var mest bara tvungen att avreagera mig lite. *lampjävel*

Ska kika om jag hittar nåt foto att slänga in....... Näpp, inget.Jo, två såna här köpte jag till sovrummet och en lila till Ida.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Alltid nå rackel med grejer från rusta!

2009-11-11 @ 09:32:54
URL: http://malarstigen4.webblogg.se/
Postat av: Toy-Pia

Julstjörnor????hihi rättstavningsfreaken här bara...

2009-11-12 @ 09:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0