Tjuvlyssnat

Läste några sköna hostorier  koppade från Tjuvlyssnat.se och var givetvis tvungen att surfa dit.
Resulterade i att jag sitter ensam och asgarvar. :D Klistrar in några härliga historier....

Magnus Uggla vill gå före krogkön,han går fram till vakten och presenterar sig. Varpå denna säger: "Jag skiter i vilken sorts fågel du är,här står vi i kö"



Paris Hilton-kopia: Hej, jag söker akut för min hund.
Receptionist: Okej, vad är det som har hänt då?
Paris Hilton-kopia: Jo, jag hade honom i min väska och så trillade han ut.
(Receptionisten sätter igång att knappa in i datorn.)
Paris Hilton-kopia (lite tystare): Och eftersom han hade sin tröja och sina byxor på sig så kunde han inte fälla ut benen och ta emot sig ordentligt


*Asg* "fälla ut benen" Låter som nåt jäkla flygplan! *trillar på golvet skrattandes*

Kommentarer
Postat av: eira

*fniss* Ja en del ska inte ha hund. Hon skulle haft en Barbie-docka istället!!!

2006-08-31 @ 08:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0