2006

Så var även det här året slut... Hujja,tiden går så fort att snart är jag en gammal pensionär??! Iof sen när jag blir pensionär ska jag bli en rivig sådan. *s* Jag ska bo någonstans där det är varmt och soligt. Cruisa vespa ner till marknaden för att köpa grönsaker,för då är jag ju så där hurtig o smaaal för jag äter bara nyttigheter. Plus att jag måste nog nypa turisterna i rumpan när jag ändå är där i farten,på marknaden.
*svammel*
Nyårsfirandet var bra ända tills halv ett tiden. Då var det någon puckolainen som kom och våldgästa hit. Full och med skoter... Tack gud att vi har andra sidan,för in hit hade han inte fått sätta sin fot. Så gubbarna (egen,farsan,gästen o den objudna gästen) var där .
Anyway,min kväll slutade med att jag kl 5 på morgonen körde fyllot hem. Kan säga att jag vid det laget var lagom glad.Allt skit hade kunnat undvikas om bara gubbarna också skulle fatta att man faktiskt kan vara nykter. Usch o fy o blä!

En annan som garanterat inte varit nykter igår var den jag-är-stor-och-kan-göra-allt-jag-vill-sonen. :( 
Har sett ut som ett spöke hela dan.
(hoppas han drabbas av en jävulusisk baksmälla som ser till att han aldrig mer tar en enda droppe som innehåller alkohol) <---- en elak mammas önskan? ;)



Ha det gott alla och dagens visdomsord är: Håll er nyktra!

Kommentarer
Postat av: Marcusstina

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2009-02-17 @ 11:08:34
URL: http://marcusstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0