Lördag

Kan ni tänka er: Solen skiner! Jag sitter här i morgonrock o är småslö. Men efter bloggandet ska jag gå ut (innan det hinner börja regna) Sov länge för jag o ungarna kollade film till kl tre i natt. ;)

Idag ska jag byta burk. Har brännt ner all musik igår o idag blir det fotonas tur.Lite jobbigt att byta...Men det ska bli skönt att slippa höra den här burkens brummande. Låter som ett jävla kärnkraftverk eller nåt. Den nya är vätskekyld bla bla blaa :)

Igår var snickaren hit! Han kollade på köket,ritningarna osv. Så om 4 veckor (ja jag vet,det är låååång tid) kommer han hit o börjar snickra. :)

I torsdags var jag med ungarna till Luleå, på Rix fm festivalen. Här kommer några foton.

Ola
Ola

E-type
E-type

Danny
Danny


Jag,Ida o Lulle
Mamma o Ida

Vi passade på att köpa nya regnkläder till alla innan vi åkte dit. Och tur var väl det, för det blåste o var kallt som f_n.
regnklädda barn

Annars då? Har varit med Jesse till sjukan. Han har fått någon underlig hudförändring (på vristen) så nu tog de en liten bit.Känns bra att de skickar iväg den på analys.*viskar* Man vågar ju tyvärr inte lita på Happis-läkarna bara så där utan vidare...

Idag blir det jordgubb o blåbärs paj igen. *mums* Jag,Ida,Sofia o mormor var igår o plockade lite blåbär. Finns hur mycket som helst här o stora var de också.

Nå niin, nu ska jag kolla mina mail. Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Happisläkarna är jättebra...när dom har förstånd att skicka sina patienter vidare...

2007-08-04 @ 13:42:10
Postat av: Danialronja

Very well done site! Please keep up the good work.

2009-03-13 @ 10:54:56
URL: http://danialronja.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0