Dålig på att uppdatera

Jepp,det stämmer. Hm, vad har jag gjort då? *kliar mig i skallen o försöker få igång de små grå*
Städat (same shit every day) läst lite i min Feng shue-bok. Insåg att jag har "Kunskap" i min hall.Va! Hur kan man möblera så att det stärker kunskapen?? Med böcker,nee skulle inte tro det...bland alla vantar o jackor o skor.Framför allt massor av skor finns ju i min hall.*suck*
Har spanat in skoskåpen som finns på IKEA men de verkar inte vara så braiga...eller? Nån som har såna? Eller ska man gömma/sälja/bränna upp allas andra o tredje par skor som på nåt sätt alltid hittar till hallen?

Alla julgrejerna (även julgranen) städade jag bort igår. Baj baj tills nästa år. 

Ang promenerandet...Går ju inte så där värst bra. *erkänner* men tror benhårt på att det beror på att min stegräknare inte vill vara med. Bra att skylla på nåt,vet ni. ;)
Jag o Ida var en sväng till skogen med en dagiskompis o hennes mamma. Blev inte så där värst mycket motion men trevligt var det o frisk luft fick vi ju. =)
Just ja! Jag,Kari o Ida var ju på en spark tur i söndags.*asgarvar* Den var hrm lite annorlunda. =)
Mer säger jag inte för då kommer Kari att pina mig. ;)

Ops, nu är klockan snart 21.00 och då börjar ju CSI NY! Ska packa mig till Robins sida för våran bajs tv bara laggar o låter illa. Är nog boxens fel.

Så där,det blev ju massa text, om än bara svammel. =)
Ha det fint och ni vet väl att imorgon börjar vardagen. *jippie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0