Allt möjligt

Idag har vi varit på tivolit och haft roligt. Ida ville vara utklädd så jag sminkade henne till en katt.
Före
Ida före

och efter
Ida efter

Så här många tofsar hade hon i håret
Idas frilla

Här ett foto på Ida som hoppar.
Ida hoppar
och Ida som  hoppar bungijump. :)
Bungijump

Grabbarna kör radiobilar.
Radobilarna

SötLulle
SötLulle

och SötJesse, lite omgjord bild.Dock är ögonen inte omgjorda utan ett par scary lnser.
image216

Här är en del av vinsterna som vi vann.Ida döpte dom tll Lilli, Nathalie och Nathalie. =)
Vinster

Efter tivolt for vi till Leilani och käkade.Soffi följde också med. Mums vad det var gott!
Sen var det kalasdags för smågrabbarna. Jag, Soffi och Lilli spelade Guitar Hero på ps2, svårt men kul!

Storsonen med kompis for ut på stan. Så här glada var de innan de drog iväg
Robin o Wille

Lägger in ett foto från dagisets sommarfest som vi hade i måndags. Trollena sjöng och dansade så fint.
Trollen

Nu ska jag gå och sova så jag orkar göra nåt vettigt imorgon. Har huuur mycket som helst att göra,vet bara inte var jag ska börja.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Är det linser med synskärpa eller är de bara liksom för att ändra färg? Jättefin katt har du i allafall.

2005-07-02 @ 07:41:18
Postat av: Sara

Jag såg din son inatt ;)

2007-06-17 @ 03:32:40
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: Åsa

Ahh.. skoj med tivoli! Vilken söt kissekatt hon blev! :)
Och du.. ser du tiden?! ;) 08.58... och ja.. jag har varit vaken ett litet tag idag med.. *s*

2007-06-17 @ 08:58:35
URL: http://dagar.azala.se
Postat av: MorsanBaloo

Sara: Aha,ni befann er på samma krog? :)
Åsa: Ojoj, du måste nästan komma till Seskis o bli avprogramerad. *hehe*

2007-06-17 @ 10:01:04
Postat av: Veronica

Villken sööt kisse:-) Mindre söt brorsa med de röda ögonen.. Blev Läskigt!! :-)

2007-06-17 @ 17:46:30
Postat av: Sara

Japp, samma krog :P
Jag blev så svettig och jag skulle ändå inte ha hunnit eftersom jag skulle hem en timme senare, eftersom Carro skulle med bussen och de andra två skulle sova där.

2007-06-18 @ 15:02:36
URL: http://saraa89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0