Idag...

... har vi varit ute på gården och byggt en snöborg,en vallgrav och en tron (till mamma så klart) Här ser ni lite fotobevis på det. OCH inget skrattande över min mössa! *ger det onda ögat i förebyggande syfte*
Sn?borg
Ja,ja här är en till så ni ser riktigt nära min mysse... *s*
Fia med spaden
Jesse gör ett hopp från balkongen
Hoppande Jesse
Och så här såg Lulle ut när han landat från sitt hopp
Lucas
IdaGullPlutten var en riktig slavdrivare,hon ville att vi alla skulle fixa hennes vallgrav. :)
Hm,vars försvann fotot på henne?

När vi kom in och hade käkat lunch blev det efterrätt. Jesse o Lulle fixade den.
Ehhh,vad är det???
image127
Jaa precis,det är ju BajsMums (www.ur.se/barn)
Mums

Stora barnen hittade hem lagom till middan. Fast Robin har dragit iväg igen,på fest.(vet han inte att det är torsdag idag?) Jag har färgat Lillis hår,blir kolsvart. Säkert snyggt. Bordes färga mitt med, men idag var inte en bra dag för det. *orkade inte*
 Just ja! Glömde nästan att jag varit på Markus koncert! Han var såå bra och himla söt. :)
Så här kommer foto på han med. Henry, kolla nu,visst är han braaaa? *jäklas lite*
image128
Tyvärr så är det inte världens bästa bild,men ni får ha lite fantasi. *hehehe*

Nä, nu är det dags att sova. Ska upp tidigt imorgon. Lilli ska på återbesök till doktorn,tandläkaren och sjukgymnasten...allt före kl 11 imorgon bitti.
Good Night

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Åhhh uuunderbara foton!!!!Ni är allt en rolig familj...hi hi och Fia du e såååå söööt i mysse ( som Emil säger).

Hoppas inte eran borg smält bort under natten, det har varit dropp från taket hela natten.(jag har jobbat så jag vet)Bara tur jag inte stod ute och blossa när allt snö rasade ner från taket....!Hujjaa

Snart är det dags för mig att dra hemåt...jag sussar gott när ni är i stan...natt natt och pöss till er alla...vi kanske ses i helgen..:)KRAMZ

2007-03-09 @ 05:30:21
URL: http://www.tjarhovets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0