nästan helt allena

Här lär det bli en lugn tjejkväll. Gubben har åkt till Skellefteå, kommer tillbaks imorgon, storsonen har åkt till Umeå,tillbaks nästa vecka, Lilli åker till stan,tillbaks imorgon.Smågrabbarna ska ha LAN i andra huset.Alltså bara jag och Ida kvar här hemma! Tips på hur jag ska tillbringa kvällen? Möblera om rejält (bra ef ingen är hemma o protesterar, men har heller ingen hjälp att bära möbler),kolla på gråtiga kärleksflmer (Fire with fire mmmm), dra igång lite storkok, bjuda över lite flicks o tjattra? Ja eller så känner jag bara lugnet o när Ida sover sitter jag här framför datorn,utan att behöva umgås eller vara social irl med nån.*garvar* Surfa utan dåligt samvete kanske det heter. ;)

Nu ska jag dra med mig ungarna ut på gården för att bära bort lite sommarmöbler.
CU

Ps. Ingen snickare idag....måndag

Kommentarer
Postat av: Vivi

Men vilken skön kväll du har framför dej!! Blir ju lite avis.... =) Ha de!

2007-09-28 @ 12:35:11
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Veronica

Jag blir också ensam ikväll med Dennis, Johanna ska till kalix och sova tills imorgon, Tobias ska vara ute och leka till ev 22 *är lite tveksam på tiden ännu... tycker de är sent, men han säger att de bara är han som inte får vara så länge ute.. vad ska man tro??* Och Tobbe JObbar till 23.
Själv så tänkte jag ta det lugnt...
Kom förbi om du har lust:-)

2007-09-28 @ 12:44:29
Postat av: Veronica

Nämen vad tänkte jag på... IDA kan ju inte komma för hunden:-(

2007-09-28 @ 12:47:37
Postat av: MorsanBaloo

Vivi: Ja det känns lite lyxigt, men även lite konstigt. :)
Grannen: Liten släng av demens kanske? ;) Ta med dig Gullungen och kom över på en kaffe. :)

2007-09-28 @ 13:54:13
Postat av: Mozzi

mozzi bozzi har uppdaterat.... sugen på lite soppa?

2007-09-29 @ 10:07:44
Postat av: kajsa

vad blev det då? Storkok eller kärleksfilmer?

2007-09-30 @ 08:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0