2008

Jahapps, så nu är det nytt år, igen. Vad tiden går fort nuförtiden. Man hinner knappt lära sig att det är 2007, så är det dags att lära sig säga 2008. Eller är det åldern som gör att åren går så fort? ;)
Tiden går fort när man har roligt, heter det väl. Men roligt är det väl inte?

Nåja, har smurfat runt på "allas" bloggar o är så impad över era årsbokslut. För det första: hur minns ni allt? Och för det andra: är det bara jag som haft ett helt vanligt år, inga stora händelser, inga nya barn, inget nytt jobb, inga förändringar alls....

Nyårsfirandet gick lugnt här på backen. Minna o Pontus och Sofia o Anders var här och firade med oss. Vi lagade god mat o bastade o skjöt raketer. Robin var hos flickvännens pappas stuga och Lillis var i stan på en fest där hon blev bestulen på sin mobil. Förbannat att det ska finnas folk som inte kan skilja på ditt o mitt! *morr* Nåja, efter lite detektivarbete och hjälp av en vän till Lilli har mobilen hittats, utan SIM kortet så klart. Robin , som befann sig i norra delen av kommun, har varit och hämtat den och samtidigt fått reda på vem som stulit den. Funderar på om det är lönt att göra en polisanmälan?

Ida och Nathalies allergiprover visade på att det är allergiska mot något  födoämne. Jaha... lätt att gå vidare o kolla mot vad? Not... Lillis prover fick vi inte ens ta i Kalix, det blev för dyrt enligt en läkare som kom o la sig i.... och passade samtidigt på att berätta att den behandlande läkaren var en idiot?! Vissa av er förstår säker vilken galenpanna till läkare som jag menar. *s*
Och Idas prover då... ja jag vet inte vilket födoämne som jag misstänker, så hur ska läkaren som aldrig träffat henne veta? (Våran förra läkare har slutat där o galenpannan har tagit över.)

Nu ska jag ösa på lite musik här så folket vaknar. Behöver gå över o jobba lite men ids inte lämna Ida sovande här hemma. Så waky,waky :)

Be nice

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nja... jag har väl inte haft nåt direkt stort år 2007 heller, så jag sällar mig till dig. Det passerade rätt obemärkt som år egentligen, inte något höjdarår som man kommer att minnas tillbaka till, inte heller något större missödesår som man behöver tänka tillbaka till heller.

Hoppas ni kommer fram till vad tjejerna är allergiska mot!! Kan de inte testa vidare mer noggrannt?

2008-01-04 @ 13:42:51
Postat av: Kajsa

Jag brukar alltid avsäga mej galenpannan... Visst är det ovant med 2008 nu...håller med dej om man just lärt sej skriva 2007...suck!!! Har du märkt nåt själv som de skulle kunna vara allergiska mot?

2008-01-04 @ 14:36:36
Postat av: Mozzi

Är inte N-Å N kvar i kalix ??? byt till honom, du har ju rätt att välja. Hoppsan jag har inte uppdaterat min blogg... men som du märker så har jag kopplat in datorn.....

2008-01-04 @ 16:54:56
Postat av: Lena

Jag håller på med min summering för 2007 och förväntningar på 2008. Det är inte klart att läggas ut ännu. Jooo, jag och två kompisar planerar en liten Ikea-resa i slutet på januari. Då hoppas jag att vi kan ses.

Hoppas det går att komma på vad de är allergiska mot. Åk till Sunderbyn!!

2008-01-04 @ 19:29:24
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18317
Postat av: Lisa

Ja, jag själv blir lipis när jag ser hur många fina kommentarer alla ger :)
Tack tusen tack!

2008-01-09 @ 15:20:30
URL: http://llllisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0