Trist tisdag

Jahapp, då har man blivit sjuk också. Näsan är täppt, halsen ond och har lite feber också. Lilli påstår att jag ser ut som Janne Långben när jag är sjuk! *fnys*

Orkar inte blogga nåt vettigt, ville mest bara klaga över min snuva. ;) Och så ville jag länka till sonens blogg. Han och Vicky har varit till nåt högt berg. Jag, som har värsta höjdskräcken, höll på att svimma när jag tittade på bilderna! Vilken tur att jag inte var medveten om att de var där i söndags....hade oroat ihjäl mig. Nåja,han brukar ju inte säga i förväg om sina bravader. Som den gången när han såg smått skyldig ut och sa "mamma,vet du vad jag gjorde igår? Jag hoppade från Seskisbron" Häh,va,ke!?! Vad sa du att du gjort? *kläppi*

Nä nu ska jag ta mitt snorpapper, min nässpray och gå och sova.
Natti Natti folks

Kommentarer
Postat av: Sofia

Med tanke på hur "många" det är som har hoppat från bron, så är det konstigt att ingen gjort sig illa! Ganska dåliga förutsättningar eg; Inte så många meter vatten, strömt som fasen och armeringsjärn som ligger och skräpar.

Jag skulle inte hoppa, inte ens om jag fick betalt för det...

2008-11-05 @ 10:58:55
URL: http://malarstigen4.webblogg.se/
Postat av: Anna

Nä huvva håller med föregående talare, skulle aldrig hoppa fr bron, uscha då. Minns alltid när vi var små och farsan varnade oss för bron, predikade rejält om strömmar o allt annat farligt :)

Garvar åt dina pooploppoja :) huvudsaken är ju att man blir förstådd :)

Syrran sa åt sina finska snickare när de byggde huset, se vinti lukaa (vinds luckan) men de tittade på henne och undrade nog om hon kom ifrån mars!

2008-11-05 @ 11:46:19
URL: http://wiccan.blogg.se/
Postat av: veronica

Nää,vad tråkigt att du gått och blitt sjuk:/ !!

Jag har också på känn att de ska komma hit igen... Dennis sover oroligt och de har smått börjat rinna lite från näsan:(

Hoppas du kryar på dig,SNART!!

P.S!Hade hoppats att ni också kommer på pubkvällen på lördag;)

2008-11-05 @ 11:52:38
Postat av: Sussi

Ang skotern, en Arctic Cat Panther 550. Vi hade tänkt 28 000:-. Den har gått 843 mil, vätskekyld, ställbara dämpare, justerbart ryggstöd, handtagsvärmare, drag, elstart samt nya styrstål av coromant.

2008-11-06 @ 14:26:43
URL: http://www.metrobloggen.se/dramixteater
Postat av: Kajsa

Detta förbenade snorande har säkert med våran superfina sommar att göra...Hoppas du kryar på dej! Jag anser åxå att "The hell" innan 18 år har börjat för min son nu...suck! Men om jag skulle tillåta det så skulle det nog spåra ur...bättre att vara hård! Jag vet ju att han dricker i allafall...suck!!!Mina flickor gjorde aldrig sånt här när dom var i hans ålder...inte så jag märkte det i af...

2008-11-06 @ 18:34:26
Postat av: Mia

hoppas att du e bättre. vilka fina bilder sonen tog . kram

2008-11-06 @ 21:20:09
URL: http://miloa.wordpress.com.
Postat av: syrran

HEERRREEGGUUD jag var och titta på robins bilder från berget, först var det åhh så vackert dit vill jag oxå fara åhh så ljuvligt...sen arrggghhhh vad gör dom dårarna jisses skrämma gamla moster med högt blodtryck så där...Tokiga ungdomar...och roligt såg dom ut och ha oxå hi hi själv hade jag gjort som du ..svimmat...

Kraamz..

2008-11-10 @ 02:39:00
URL: http://www.goldenochvitt.blogspot.com
Postat av: Neo

Hörru sussi om du ska sälja skoter till morsan så skriv bara att det går att sitta många på den, enda hon bryr sig om =D och förstår tror jag :O

2008-11-11 @ 22:57:35
URL: http://neoviuz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0