Småtjejernas poolparty

Så var det dags för ett nytt poolparty idag. Ida och hennes kompisar badade och fikade.
Vädret kunde inte varit bättre! Jag passade på att plaska runt i poolen innan tjejerna kom. :)
Vi bjöd på såna här mumsiga saker.


Bagaren var så klart Lulle. :) Han agerade även badvakt, med lite hjälp av grannens tös.


Ida med vänner


Glide-grejen var rolig, det tyckte även de "lite större barnen" Anka och Sussi. *fniss*





Alla gäster badade inte, tex lilla söta Noah.


Nu ikväll var det ungdomarnas tur att bada och basta.



Men Robin, vad har du på huvudet? ;)
Aha, ett par badankor...


Avslutar med att slänga in ett foto på mina, än så länge, omogna jordgubbar.

Kommentarer
Postat av: sussi

åååhh du din lilla...var du tvungen att fota valrossen...fnyyys!!

2009-07-14 @ 23:31:39
Postat av: Annika

Oj, vad de såg mysigt ut!

2009-07-15 @ 15:58:15
Postat av: syrran

Hi hi härliga valross foton , jag är ju överlycklig att det förevigades så jag kan säga"Jag tordes oxå" hi hi



Tack Lulle för underbara muffins, jag tror banne mig du är bättre än Leila:)

Vi ses ikväll då är jag tebax,,vad sägs om en cykeltur syrran?

kraamz

2009-07-16 @ 08:35:22
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: Nina

Hejsan



Brukar ibland vara och läsa din härliga blogg, känner ju din syster och Anna och det är via dom jag hittat hem till er, hihi, och såg nu att ni åxå har en pool, men nu till min fråga vad anväder ni för medel till den???



Nina

2009-07-16 @ 20:24:57
Postat av: Lisa

Åå vilka smarriga bakelser bagarLulle fixade till och vad kul det ser ut med hemmapoolparty! :)

Sist måste måste måste jag kommentera den lille.. åå den lille söte. Gud jag blev ju sådär tårögd när jag träffade Soffi med syrran. Hu hu vad underbart fin han är!

2009-07-17 @ 23:21:02
URL: http://llllisa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0