December nästan slut

Lika att slänga in en massa foton från denna månad...för att göra det lätt för sig. ;)

Firmans julfest på Cape East :)



Pysselkväll på Folkan med ungdomarna




Luciafirande....



Noah-sötisen fyllde 2 år. <3


Lilli o Jesse, dom dryga. ;)


Julmat på Wärdshuset, mums
(jag vet, bara skumiga foton därifrån)


En himla massa julklappsshoppande har det också blivit.


På väg till badet med Ida o hennes skolkompisar


En del bakande och godisfiffande :p




En sparktur med Syrran. ;)


Julafton





Robin, Lulle o Don Corleo...Moffa ;)




Ida fick en egen laptop :)


Min finfina ring. <3



Den 25:e fyllde pappa år och den 28:e fyllde min Robin 22 år! <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fina bilder!

2011-01-01 @ 13:00:21
Postat av: sussi

Härliga bilder!! jag kan oxå lägg ut lite bilder på in blogg...på dammråttor ;) är ju så torr så det är det enda som händer just nu...det dammar ;)kram

2011-01-04 @ 14:43:33
Postat av: ida

Vad fina bilder men blogga lite mer!

Kram puss Ida <3

2011-01-07 @ 19:32:52
Postat av: Cape East

Hej. Vad kul att ni hade julfest hos oss. Vi ser fram emot att ha er som gäster igen.



Med vänlig hälsning

Cape East

2011-03-09 @ 14:13:34
URL: http://www.facebook.com/CapeEast
Postat av: Nova

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2012-09-12 @ 11:24:01
URL: http://allaprivatlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0