Fredag

Jahapp så var det fredag.Har överlevt första veckan i verkligheten ganska bra.Liite sliten är man ändå...trött som fan när klockan ringde 6.15 *gäääsp*
Småbusarna har fått bra kritik från skolan,bra! De kan ju verkligen vara "lite" vilda ibland.  Ida är överlycklig att vara på dagis igen. =)
Lilli tycker att det är kul att gå på Tornedalsskolan,de har inte ännu haft sina lektioner i Torneå.Betyder alltså att hon varit ledig både torsdagen och idag. *lyx*
Robin har gått med ett flin på läpparna hela veckan. :) Om det beror på tjejen eller hans nya schema vet jag inte. Ungen har bara 8 lektioner i veckan.Det kallar jag lyx!

Idag köpte jag en rolig hår-grej från Elon. En sån där mojäng med tre fingrar som gör fina lockar.Lite Shakira stuket på lockarna. Så nu jäklars ska det "kreppas" här! :)

Nu vill lilla Ida vara på datorn så jag måste avsluta detta.
Hejhopp gummisnopp!

Kommentarer
Postat av: systeryster

Vi vill alla se Shakira lockar i ditt hår:) Bildbevis tack!!!!

Snart har jag jobbat färdigt och får gå och sova....gäääsp natti natti
hm...endast 2 nätter kvar sen nytt schema...trall´rallalallllaaaaa

2006-08-27 @ 06:26:31
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: MorsanBaloo

Njae,några foton blir det nog inte. Men du kan komma hit och titta på mig? =)
Så kan jag headbanga till din ära. ;)

2006-08-28 @ 12:19:09
Postat av: Terjeagathe

Big tnks for interesting and useful site!

2009-08-05 @ 07:58:24
URL: http://terjeagathe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0