Fanatiska Fia

eller helst Fantastiska Fia. *garv*
Nåväl,jag är nog lite fanatisk,just nu,tyvärr brukar det ju gå över.... Men så länge jag är fanatisk,besatt,whatever, så kommer jag att prata steg i all oändlighet. ;)

Idag har jag knatat *tar fram räknaren ur byxlinningen* 9390 steg. Och klart,jag hinner med några till...från datorn till köket,till toan,till sängen. Tur att vårt sovrum inte är så nära databordet. *skoja*

Nu ska jag ge upp för idag,ny dag imorgon.
Ha det gott!

Och alla ni som undrar var chokladkakan är: Inte i min mage iaf.Vågar inte skriva exakt _var_ den är för då har väl någon klåfingrig Jesse eller Lulle "råkat" hitta den och mumsa i sig den.;)

Visdomsord: Investera i ett par ordentliga skor! *s*


Kommentarer
Postat av: eira

Det gör inget att man är lite besatt ibland. Det kan ge strålande resultat!!!

2006-01-06 @ 09:28:36
Postat av: Irina

Håller med systeryster! :)
Inge tnytt på den här fronten, lockena i mina öron fortsätter att plåga mig, o det i höger öra har kommit TILLBAKA! *hmpf* Vi ses o hörs!

2006-01-06 @ 16:28:56
URL: http://carwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0