~~~Tjolahopp~~~


Så har även denna dag gått. En till  bantardag. Jag har iof ätit en liiiten ynka chokladbit. Men,inte från min
(sparade o gömda)
chokladkaka utan från Idas kaka.
Var på en hurtig promenad med snabbgångaren M.
Blev svettig och benen blev fulla av danssteg. =)
Vi hade varsin mp3 spelare med bra musik.
Efter prommisen var det bastun som gällde. Skönt.
Iof så höll jag på att få en hjärtinfarkt när jag upptäckte att min stegräknare inte var med under våran promenad! *iikkkk*
Men löste problemet genom att promenera exakt samma väg som igår. Alltså 5000 steg. Smart va? ;)
Summan av kardemumman är ca 20 points i matväg och ca 8000 steg.

Tonårssonen har hittat hem men däremot har tonårsdottern farit bort över helgen.
Klådde M i backgammon. *muhahahhaa* 3-0
Nu ska jag lägga mig.
Sovgott!

Visdomsord: Om man aldrig spelat backgammon har man missat mycket.

Kommentarer
Postat av: Soffipropp

Ni är ju helt galna i dom där stegräknarna :D Gissa vilka jag o irina träffat i dag!! hockey killarna inne på ica, o en hetäde ett öga till mig!!!! :D:D:D;D;D hehe

2006-01-07 @ 18:10:53
Postat av: eira

Men du är så duktig ju med din stegräknare. Jag försökte prata med min - som ju bor i badrumsskåpet - men den ville inte komma ut ännu....*suck*

2006-01-09 @ 09:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0