Fanatisk IKEAmänniska?

Vilken tur att jag tog rätt beslut ang IKEA besöket. =) Är fortfarande alldeles lycklig över att vi faktiskt har den affären här,i lilla Happis.
Jag hittade allt möjlig skoj där. Bl.a ett vardagsrumsbord LACK, en matta,fina lådor att gömma allt kolijox i, en lampa,lite julklappar till Idolino,en sminkspegel,18 kaffekoppar.De kostade ju bara 1 kr styck så jag var tvungen att köpa dem. :)

Ida är sjuk (igen) så jag har inte varit på jobbet utan bara städat och sorterat och rensat.Måste ju få de nya muggarna att rymmas i skåpet. *s*

Nä,nu ska jag ta och övertala Ida att vi behöver vila lite.Passa på innan bröderna bus kommer hem. Frågade förresten grabbarna vad de tyckte om IKEA,"bra" svarade de.Vad var bäst då och svaret var enigt "Varmkorven" *garvar*

Over and out

Kommentarer
Postat av: mozzi

Jag åker nog imorgon och inspekterar IKEA! Typiskt killar, om dom så är 10 år el 50 , mat är det enda dom tänker på / kommer ihåg..=)

2006-11-16 @ 15:27:17
Postat av: Åsa

Haha...vänta bara tills jag kommer upp och shoppar.. ojojoj... man får nog slänga ut halva bohaget och byta ut. ;)

Duuu.. du måste ju se nåt avsnitt av PB! Du uppskattar ju ung. samma typer som jag, och jag lovar dig.. du kommer att gilla det du ser.. ;)

2006-11-16 @ 17:59:51
Postat av: Lisa

Haha, ja tänk om man skulle kunna... Lön över huvudtaget hade varit bra, för mig med mina 1050 :P

2006-11-16 @ 18:34:30
URL: http://llllisa.blogg.se
Postat av: MorsanBaloo

Åsa: Ja men när kommer du då? *väntar*
Gilla det jag ser...joooo huvudpersonen är ju snygg så. ;)

Lisa: Kommer bara få lite problems när jag ska motivera det för "chefen". *s*

2006-11-16 @ 19:07:50
Postat av: Lena

Den 27:e åker jag och sambo till Happis. Kan du hålla parkeringplats till oss då? :) Du måste ändå komma in och träffa oss! :)

2006-11-17 @ 12:05:45
Postat av: MorsanBaloo

Japps! Jag står redo och paxar ett par platser. =)

2006-11-17 @ 15:44:01
Postat av: Vivi

Gjorde en upptäckt ikväll, du har ju rätt!!! SnyggErik är ju riktigt bra juu!!

2006-11-17 @ 21:24:32
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: mozzi

Jadu Fideliii, vem åker nästa gång ut.... Jag hade iaf rätt denna vecka! Jag har fått en till Poets of the fall skiva.......Braaaaaaa. och när ska du uppdatera? jag bara undrar ?

2006-11-18 @ 12:15:24
URL: http://mozzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0