fortsätter...

Så,nu kan ni tacka mig att SnyggErik blev kvar i tävlingen. :) Givetvis röstade jag på Markus,eller som nån kallade honom: KirunaKissekatten. Men sen röstade jag även på Erik,tycker att han är riktigt bra.Och Mozzi shyyyyyyy.

Att Cissi fick åka,ja,det var på tiden. Sorry Lulle och Sorry Sara.Men hon sjunger faktiskt sämst av de som är kvar.
Felicia hade också kunnat åka hem. Citerar mormor: Ei laaksoa ei kukkulaa,lääppii kun kissa paskaa. *asg*
Så,nu är det färdig snackat om Idol.

Jag och Minna har bastat,ruskigt skön bastu idag. Måste börja fixa håret nu för imorgonbitti ska jag vara på mässan. Och då kan man ju inte se ut som en rugguggla. *s*
Alla ni som är ens en liten gnutta intresserade av att gå med i Nattvandrarna är hjärtligt välkomna. *komsi komsi*

På tal om musik....hittade massor av bra Jill Johnsson låtar. Har inte riktigt fattat hur bra hon är. *trallar lite*

Nu väntar håret på att bli borstat o fönat.
Be nice folks =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh Fia! Tack snälla nån!!! Äntligen någon som också tycker att Felicia kan åka. Bort med mesarna som inte har någon identitet soom exempelvis Markus har! :O :D Nej, tog jag kanske i lite för hårt där? Men jag tycker faktiskt att hon mjäkar och daddar alldeles för mycket. En riktig mjäkfis :P

2006-11-11 @ 10:40:21
URL: http://llllisa.blogg.se
Postat av: \ ,, / LUCAS \ ,,/

Vad fan snacakr du om Cissi är Bäst och markus och Johan ........ Erik Suger och Felicia !!

2006-11-11 @ 10:45:42
Postat av: mozzi

Japp en menlös sångerska mindre.. och nästa vecka åker pingstpastorn =). Å fan om jag hade vetat att du åkte till stan idag hade du fått ta med mina ljus.... är det någon som ska till stan från er imorgon????

2006-11-11 @ 18:31:44
URL: http://mozzi.blogg.se
Postat av: MorsanBaloo

Oj,det tänkte jag inte på alls. Sorry
Ska ni inte komma hit imorgon?(läs idag för klockan är över tolv på natten) Vi har ju kalas.

2006-11-12 @ 00:29:41
Postat av: Åsa

Härligt att du kom ihåg att rösta i fredags! *fniss*

Ja, har du hört Jill:ans senaste cd? Den är jättebra! :)

2006-11-12 @ 13:16:39
URL: http://dagar.azala.se
Postat av: mozzi

Hallå , det är måndag...hänt nåt nytt????(och det ska kommafrån mig!?)

2006-11-13 @ 07:12:04
URL: http://mozzi.blogg.se
Postat av: Vivi

Kände mej jätte fjånig med stavar ska erkännas! =)

2006-11-14 @ 20:32:51
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: mozzi

Nä nuuuu fåååårrrr duuuuu upppppdatera!!!!!!! grrrr

2006-11-15 @ 08:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0