Okej, ett nytt inlägg :)

Den stora frågan är: ska man åka in till stan för att gå på IKEA eller inte?????
Efter att ha studerat webcamen  tror jag att jag åker. Har sett flera lediga parkeringsplatser,ja iaf tre. *fniss*
Har kollat kontot och insåg att jag nog måste spärra alla spar och hus konton. Känner för att rensa allihopa och shoppa järnet! *whohooo*

Idag har jag jobbat,byggt en snögubbe och surfat på nätet efter HyperMobilitetsSyndrom. Insåg att HMS (drog en egen förkortning) förr kallades EDS typ 3. Och det där EDS verkar inte vara nån kul sjukdom iaf.*huvva* Kollade överrörligheten med hjälp av Beightonskalan och Lilli fick 8 av 9 poäng, Lulle fick 6 av 9 poäng.Själv har jag stelnat med åren men ligger på samma som Lilli.

Robin har jag inte kollat men vet att han är lika överrörlig som vi. Verkar som att det bara är Jesse o Ida som inte är det.Bra att de iaf slipper.
Just ja,vi har alltid varit så impade av Lulles supermjuka hud och nu läste jag att det är jättevanligt att folk med detta syndrom har sammetshud.

Ja ja färdig snackat om syndrom hit o dit. Nu ska jag kolla om ugnen är klar så jag får kasta in maten. Sen duscha,sen IKEAAAAAAAAAAAAA...tror jag. =)

Kommentarer
Postat av: Vivi

Det var inte alls så mkt folk som jag trott, fanns MASSOR av lediga parkeringsplatser! =)

2006-11-15 @ 15:36:02
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: MorsanBaloo

Japps! Vi var där i 2½ timme. =) Hittade allt möjligt smått o gott.

2006-11-15 @ 23:07:23
Postat av: Vivi

Ja men tack så mkt! Koll på läget där!! =)

2006-11-16 @ 08:06:20
URL: http://vivis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0