Dags för en uppdatering

Vad har jag gjort då? Inget! Eller jo nåt,typ surat. Vågen står stilla och det gör mig vansinnigt frustrerad! Har börjat käka lite kolhydrater och hoppas att det gör susen.Vill vakna imorgon och vara sååå smal och smidig. *garv*
Som om man inte är tillräckligt viktnojig nu så såg jag på kanal 5. *yäcki* Handlade om enormt tjocka människor på ca 300 kg. Åh herreguud säger jag bara.

Vädret då....härligt att det kommer lite snö. :) Men regnet kan jag vara utan. Var med svärmor till Kemi idag och det gick sakta men bra. "Bara man inte bromsar så märker man inte att det är halt" Hehehe,Anka,jag skojar bara! *retas*

Jag,morsan och Lilli har nyss bastat.Skönt!
Snart dags att nanna kudden. Ha det bäst alla vänner och ovänner (?)  =)

Ps. Dottern kom välbehållen hem och efter många om o men insåg LAN-killarna att det var dags att ta sin dator o dra. ;)

Kommentarer
Postat av: Anka

Hmmm ska du göra så att min nattsömn försvinner:) köra som en tok...hur ska jag tordas fara med dig till Mossi imorn...fniss...

Åh vad jag längtar till Lördag ,Seskis skogen,bastun,biran & halloween party:)

Vi hörs imorn, nu ska jag till jobbet . Anton har match idag kl19.00....om ni skulle råka vara istan:)
Kramz

2006-10-25 @ 10:41:35
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: ToyPIa

Hej igen satt en kommentar häromdagen men glömde klicka i "kom ihåg mig"...smart men så är jag ju blond egentligen he he,,,,jaja kul att jag hitta din blogg...kul att läsa och titta på foton...wow va fin altanen blev....kramisar

2006-10-25 @ 10:43:03
Postat av: MorsanBaloo

Jaaa,jag gissade att det var du! *glad*
Skaffa dig en blogg du med. :)
Kommer du upp nåt till jul?

2006-10-26 @ 08:39:36
Postat av: Åsa

Hur har det gått med kolisarna? Hoppas det rasslar till på vågen igen snart! :)
Duuuu.. provat progget än?!?! *vissel vissel.. väntar på recension ju*

2006-10-26 @ 15:39:58
Postat av: MorsanBaloo

Åsa: Vågen får vänta lite,insåg att jag blivit för manisk med den. ;) Programmet verkar bra,men ef jag har den på jobbdatorn o har jobbat så lite så.... *hehe*

2006-10-26 @ 17:31:11
Postat av: Åsa

*host host*
Okej då... men du!!!!! *pling* Jag kom på en smart idé! ;) Installera på din vanliga dator OCKSÅ då ju! *fniss*

2006-10-26 @ 18:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0