Disco

Ikväll har småkillarna haft disco. =) Värsta partyt,massor med chips,godis,läsk musik och tjejer. =)
Vi vuxna har druckit kaffe och kollat på Idol. Faan,vad bra Markus är! Helt klart en vinnare.

Senare var jag och M och bastade.Löste en del världsproblem gjorde vi också...eller löste vi eg några? *s*

Stora barnen är ute på vift,som vanligt. Våran "extrason" har kommit , roligt. Betyder att även Lilli vill vara hemma.Så ist för att hänga i stan så kommer hon hem imorgon för att träffa kusinen.=)

Tror det blir en picknic i skogen imorgon. Hoppas bara att det inte regnar.Lär ju inte få med resten av gänget ut om det är pissväder. Men jag _ska_ ut och motionera,om det så regnar småspik. ;)

Nu ska jag nog ta med mig gubben och nanna.

Sweet dreams


Kommentarer
Postat av: Vivi

Finns inge dåligt väder bara dåliga kläder.....eller nått! Ha de!

2006-10-07 @ 07:28:48
URL: http://vivis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0