GI

Har just gjort en matlåda till karln. En Gi-matlåda. =)
För imorgon ska vi testa äta enligt GI metoden. Vi ger det en vecka,sen får vi se. Verkar lite halvklurigt. Och det störta problemet för mig kommer absolut vara sockret.Fatta,inget socker i kaffet! *iiikk*  Få se om jag kan sluta tvärt eller om jag måste göra det lite pö om pö.

Vi har ju varit enormt hurtiga och motionerat ett tag och det har resulterat i att jag gått ner ett par kilo. *glad* Så om vi skiter i GI maten så vet jag ju att det funkar med gammal hederlig bantning också. ;) Och lite lessamt är det ju att just när vi kommit igång med våra promenader så ska man dra ner på dem.För man får inte motionera allt för mycket ,iaf inte de två första veckorna. Suck...jag som börjat gilla skogsprommisarna. Nåja,man får ju motionera lite iaf.

Upplyste Robin att vi imorgon äter GI lasagne och har krävde genast mera i månadspeng. " blir dyrt att äta på grillen" var hans motivering. *fniss*

Båda tonåringarna har jobbat på fisket idag.Bra! Härligt för dem att tjäna lite extra pengar.

Min utekväll igår var bra. Iof så såg jag ut som Lovis, ni vet Ronja Rövardotters mamma. *s* Men det var en rolig kväll. Dansade massor så jag har t.o.m träningsvärk av det! Drack lagom och mådde som en prinsessa på morgonen. Skööönt!

Nu ska jag ta och spöa nån stackare i Backgammon. *kaxig*
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Mozzi

Vad blev det i den matlådan? Bönor, bönor bönor. Om så är fallet så på med gasmasken ikväll =). Nee jag skoja bara, men lite putt är jag för ni har tjuvstartat, men men jag får nog böckerna senast onsdag.....då du!

2006-09-25 @ 10:12:49
Postat av: MorsanBaloo

Hehe nej inga bönor.Vågar inte börja första dagen med såna farligheter. :)
Frukost-kokta ägg *_kan_ ju inte vara bra för kolesterolet?*
Mellis-nötter *kan ej stava till namnet*
Lunch- kassler,sallad och lite ägg. =)

2006-09-25 @ 14:24:37
Postat av: Vivi

GI metoden, ska de vara nått??
Finns de inga mirakelpiller man kan ta istället?? Typ, ta 3 om dagen i 3 dar så tappar du 10 kilo.....
Ha de!

2006-09-27 @ 07:42:02
URL: http:////vivis.blogg.se
Postat av: MorsanBaloo

Ja det vore nåt! Jag skulle vara den första att prova. =)

2006-09-27 @ 14:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0