Lördag

Huxflux så är det lördag igen.Veckorna går fort nuförtiden!
Idag har jag joxat ute på gården,fixat undan lite sommarmöbler osv. Lär ju inte behöva solstolarna mer i år. :)
Har varit och hjälpt till vid en flytt också. Skruvade ihop ett &%¤#% databord. Fyy vad det var klurigt,men fick ihop den iaf.

Tonåringarna är i stan,som vanligt. Ett himla rännande nuförtiden. Sonen kom hem i morse, kvart i sex,med taxi. *ehhh*
Gubben är på bastukväll nånstans i skogen.Ska hämta honom senare...äckligt att köra genom skogen i mörkret.

Gi dieten går rätt bra,har blivit av med 2.4 kg...sen om det är vatten,fläsk eller nåt annat,det skiter jag i. Bara vikten minskar så är jag glad.:)

Nu ska jag kolla hur det går för Jesse,han gör chokladbollar.Synd bara att jag inte får äta det. Just ja! Jag har ju 77% choklad till mig. *glad*

Ha det bra *vinkar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0