Det är vår,släpp fångarna loss. ;)

Våren är här! Iaf mina vårkänslor och Idas cykel. =) Har prommat damen till dagis imorse o passade på att gå en lite längre bit. Såå härligt väder och bra musik i mp3:n. Vågade gå mot pumpstationen ef renarna inte verkar vara kvar(?). Jag o Lilli gick den vägen igår kväll o vi såg inte en enda renkrake. =)

I tisdags var jag o morsan till Kalix lassa. Åkte från byn redan före kl 7. Insåg att jag är verkligen lyckligt lottad som slipper dra upp ungarna varje morgon vid den tiden. Ida steg upp bra men var som en sömngångare. Hon tyckte iof att det var lite spännande att hon kom först till dagiset o att hon fick äta frukost där.

Igår var jag och tog foton för det nya körkortet. Blä, jag gillar verkligen inte att fotas. Ser jämt halvkriminell ut på såna där id/pass foton.:(
Liljoska tog också foton både för pass och legitimation. Hon däremot blev hur söt som helst på dem. *mammas vackerbarn*
Vi (jag o Lilli) kom på att hon ska börja med scrapbooking.Är nog en perfekt syssla för henne. Syrran, du har väl också tänkt börja med det?

Nä, nu ska jag fortsätta jobba,det här var bara en liten bloggpaus. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har också funderat på att börja med scrapping men det har inte blivit av, så om hon inte vill vara själv så är det bara att hon hör av sig till mig :)

Jag har dock inte skickat iväg pappret till kyrkan än men jag SKA! :P

2007-04-19 @ 18:28:45
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: Disa

hehe :D jag håller på att lära mig lite smått det här men det är lite svårt innan man hittat allt och man vet hur man ska göra :D men jag lär mig :)

2007-04-20 @ 18:25:48
Postat av: Kajsa

Är du rädd för renarna?:-) hihihi...Min mamma kan springa hur långt som helst om hon ser en...

2007-04-20 @ 19:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0