Ikeabesök, bakning o Tiger....

Måndag eftermiddag var som gjord för ett IKEA besök. Jag och ungarna packade iväg oss till favvoaffären. Ida o Lulle var i Småland medans vi andra knallade runt och tog oss en go´fika.
Hittade en rolig matta till Ida.Enormt färgglad. ;)
Fyndade även några genomskinliga lådor som jag ska packa ner påsksakerna i. Och ska även byta julsakerna från alla halvruttna lådor/påsar. Blir säkert bra ef de nya lådorna är genomskinliga så man har nån koll på vad som finns där. Köpte även ett (eller eg är det väl tre) skoskåp. Hallen ser ut som en skoaffär.... men det ska väl bli lite mer ordning där nu.

Igår jobbade jag och Ida lite innan vi fick främmande från stan. Söta Ellen med mamma kikade förbi. Tjejerna lekte bra som vanligt och vi mammor drack kaffe o tjattrade.Trevligt. =)
LilliPilli kom också hem efter dagens jobb. Stationstjejerna var utklädda till Nalle Puh o hans vänner, och delade ut bl.a ballonger till IKEA besökarna. Lilli var Tiger, ganska passande. =)
Robin med vänner huserade i andra huset. De var o rensade kylen så de har nog lagat mat där.

Nu har nog bulldegen jäst klart. Så jag o småbarnen ska knåpa ihop lite bullar. *mums*
Så,den som är sugen på bullar bör snarast kasta sig i bilen o swicha hit. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh har du bakat bullar...hm...det straffar sig att läsa din blogg en dag för sent...Kan ju inte tänka mig att det finns kvar nåt idag( Torsdag)

Vi ses väl till helgen, ska du vara min "kuackare" ??? Då blir jag och Vanilla sååå glada...Men jag lovar ingen död pippi denna gång utan en dummy( tygpåse)

Kramz....

2007-04-11 @ 13:18:34
Postat av: Sara

Om man bara hade haft körkort..;)

2007-04-11 @ 17:44:10
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: MorsanBaloo

Syrran: Hahaha det är inte lätt att vara en förvirrad människa. Torsdag hahahaaa

Sara: Det går ju bussar. :)

2007-04-11 @ 22:58:19
Postat av: kajsa

I dag ska jag baka bullar...tror jag!

2007-04-12 @ 09:34:09
Postat av: Eirikmette

Hope you enjoyed your visit.

2008-08-22 @ 10:13:07
URL: http://eirikmette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0