Påskafton

Påskharen hade varit och lämnat lite påskägg till barnen inatt. =) Efter frukost  for jag och Ida till idrottsplan för att vara med i skidmästerskapet. Eller ja, jag var inte med (om nån nu ens skulle tro det) men Ida var. Härligt väder,bra skare som höll  när jag promenerade brevid tösen och trevligt sällskap. Tack Carro för att du "lurade" med oss.
Foton kommer på ett tag.

Hem och sen kom syster,systerson,systerdotter med pojkvän hit. Vi grillade på gården och framförallt så garvade vi. *sneglar mot Soffis håll* ;)
En liten sväng ut med syrrans hundar var vi också på.
Nu har de åkt hem, mormor åkte med dem. Jag har röjt undan i hallen,den var hemsk. Och karln hänger i nån stegen nånstans för han sätter upp en antenn av nåt slag.

Igår körde jag storsonen till Kalix, var in o hälsade på hela Neo-släkten en snabbis.Trevligt =)
Annars har vi väl inte gjort nåt speciellt. Minna o Pontus har varit här på bastu o kaffe några svängar. Ska höra om de kommer på middag ikväll.

Kommentarer
Postat av: Cordelia

Hej - Vilken bra blogg! Men jag ville läsa lite om Dig själv. Kunde inte hitta någon sida som talar om var du bor et.c. Jag vill flytta till Norrland och försöker hitta lite bloggar där för att se hur de olika områdena är att bo i.
PS Dina barn är hemskt söta och roliga!
Hälsningar från London!

2007-04-07 @ 17:40:31
URL: http://www.vikingprincess.net
Postat av: kajsa

vad skönt att ni verkar vara ok nu...fast det kanske bara var du som vart sjuk?

2007-04-08 @ 22:09:51
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Anonym

Cordelia: Du kan maila mig på [email protected] så kan jag guida dig i den norrländska obygden. :)
Kajsa: jo det var bara jag som var sjuk, tack o lov. Det är inte roligt när en efter en insjuknar och spyhinkarna tar slut.

2007-04-08 @ 22:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0