Solig torsdag

Gårdagen gick i bakandets tecken. Jag konstaterade att jag stog mer eller mindre hela dan i köket. Så visst är det viktigt att ha ett snyggt kök när man tillbringar så mycket tid där? ;) Har fått underbart fina ritningar av Pontus. Åh, köket kommer att bli såå fint så, vilket av alternativen vi än väljer.

Vet ni vad? Storsonen klarade körkortsteorin!! *stolt* Men att det berodde på hans mammas smarta gener ville han inte riktigt hålla med om. ;)
Under tiden Robin har varit till stan har vi (jag o ungarna) suttit ute och solat o umgåtts med hans Vicky.En söt o trevlig tjej. :)

Jesses och Karis näsflöjtar kom idag. Hehe vilken knasig sak. Har givetvis testat den o "visslat".

Nu ska jag slänga mig på soffan o slöa ett tag. på kvällen ska jag o C ut o hurta oss. =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Meeeeen, vart har de beställt näsflöjtarna ifrån? Jag har ju sökt efter en sån! :D

2007-04-12 @ 19:53:04
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: kajsa

Vad är näsflöjtar? Du ska verkligen vara stolt!!!
Körkortsteorin är inget man leker med...

2007-04-13 @ 12:36:12
Postat av: MorsanBaloo

Här hittar man såna: http://www.snor.nu/

2007-04-13 @ 19:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0