Söndag kväll

Oj länge sen jag bloggat. Hur i hela friden ska jag komma ihåg allt ( eller öht något) jag gjort sen i tisdags?
Hm, har iaf promenerat lite,målat ganska mycket, krattat lite och somnat på soffan mycket. =)
Har en förmåga att vakna vid 4-5 tiden och inse att jag sover på soffan med tv:n och datorn brusandes. Kanske beror på att soffan innehåller dun o jag är allergisk mot det? Bedövad liksom hehe.

Sofia har varit här i några dagar,det minns jag iaf. Morsan har också varit här ett par dagar. Syrran gjorde en dagstripp till ön.Systra min,när ska du komma och ha en Seskishelg?

Lulle har haft besök av sin söta tjej. Lilli har hittat hem efter (för) många dagar i stan och Robin har städat(!) Ida och Jesse har mest busat och lurats.

Jag har ,som vanligt, surfat på Hemnet. Älskar att kolla på alla vansinniga priser som Stockholmarna vill ha för sina lägenheter. Och visst,de får ju såna summor för dem också.
Kari tyckte att det var mindre kul när jag frågade om han skulle köpa en helg lägenhet i St:holm, bara 19 mille eller nåt.Boendekostnad 58 tusen i månaden, som hittat. *asg*
Sen kan jag inte låta bli att reta mig på folk som bor i flera miljoners kronors lägenheter och sen inreder det fult?! Tex så var det ett vardagsrum med fyra fåtöljer, en chockrosa,en multifärgad,en turkos(eller var den grön?) och en grön/vit prickig. *urk*

Kollade reprisen på Sing a long och bestämde mig för att skaffa lite nya karaoke skivor.Har ju bara såna där finska humppa skivor.;) Så nu jävlars ska här ylas. =) *Anka,kommer du?*

Jahapps,det var det. Nu är det error i minnet.

Kommentarer
Postat av: eira

Jag brukar också kolla olika hus o gårdar o lägenheter...ibland blir man chockad hur folk inreder...ibland är det preciiiiis ens egen smak.. lustigt de där! Men man måste ju få drömma!

2007-04-29 @ 22:23:15
Postat av: Vivi

Jaaa, 08;a är inte som oss andra..... ;)

2007-04-30 @ 06:08:52
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Kajsa

Ojojoj...du skulle se hur det ser ut här...bara gamla ärvda möbler...ingen är den andra lik...har försökt att få Janne att inse att det finns nya att köpa men...

2007-04-30 @ 07:34:01
Postat av: MorsanBaloo

Kajsa: Vi har också alltid haft möbler från "olika håll" men nu börjar jag få nån sorts enighet i det hela. Men samtidigt så bor ju varken du eller jag i nån 19 miljoners villa, så vi får ju ha hur som helst. ;)

Eira: Bra att jag inte är den enda Hemnet-junkkin ;)

Vivi: så är det. hehe

2007-04-30 @ 15:47:47
Postat av: veronica

Såg att du och en av dina söner var så duktiga och kratta. Eller han bar då säcken med löv och tömde i alla fall (såg ej vem av sönerna det var) hjälpte han till och kratta också? Tänk om jag också skulle få hjälp sen av mina barn?! Hur bär du dig åt för och få hjälp? Vill gärna ha tips:-)

2007-05-01 @ 15:46:09
Postat av: MorsanBaloo

Det var Lulle som hjälpte till att bära säckarna. Han är ganska hjälpsam av sig, annat är det med den äldre... Jag brukar köra med mutor,hot eller helt enkelt fråga om hjälp. ;)
Lulle är nog den som hjäper till mest i köket också. Blir nog kock av den gossen.
När ska vi ta en kaffe? *vi bor ju inte såå långt från varan* hehe

2007-05-02 @ 11:13:45
Postat av: veronica

Okej, jag får också köra med mutor eller hot:-) Roligt om de nån gång kunde hjälpa till frivilligt.
Jag har tänkt komma förbi nån dag på kaffe, du har rätt det är inte långt mellan oss:-) (Man är lite dålig och ta sig iväg och hälsa på.)

2007-05-02 @ 14:53:19
Postat av: Alvinlinea

Really great site man!!

2009-07-29 @ 10:15:39
URL: http://alvinlinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0