Söndag morgon

Sitter här och är fortfarande halvtrötter....ganska nyvaken ännu. Tänkte blogga lite, läsa mailen och sen gå ut och städa gården.Karln är redan ute, plogar tror jag. Snart är det helt bart på gården, härligt.
Igår tog vi fram alla utemöblerna till bastualtanen. Betyder att det snart är sommar. =)

Turturduvorna har farit till stan, men resten av familjen är hemma. BonusHenry är också här. Fick nyss ett sms
att Turturduvorna nr 2 (Soffi o Anders) kommer på besök snart.*ler*

I fredags var Minna o Pontus på bastukväll här.Vad gjorde jag annat på fredag? Ingen aning, det är helt bortblåst.*demens*

Igår lördag (minns jag fortfarande) var vi till stan på kalas. GulleAnton fyllde 16 år. Vi grillade o fikade ute på deras altan. Nice =)
Var även in på Handelsportalen och köpte vårjackor till smågrabbarna, 125 kr/st. Billigt o bra.
När vi kom hem fick vi besök av Arto o fru,de kom med sin skitsnygga motorcykel.Iiiih,jag blir helt sjuk av den snygga, glänsande, brummande saken! *vill ha en egen Harley Davidson*

Vi fikade ute på altanen och hade trevligt.
Senare på kvällen körde jag in ungdomarna till stan, passade på o tog en cigg hos syrran. Hem o sova...typ.
Det var min helg. *s*
Nu ska jag dra ut, tjilevipp.

Kommentarer
Postat av: systeryster

Tack själv för igår..mysigt värre.Tur vi har stooor altan :)

Själv målar jag för fullt...knopparna passar skiita bra till lådorna.

Snart kommer Ulpu med sin matte och husse, jag ska trimm kurs för dom.Lill tjejen ska bli fiin.Och sen är det såå roligt när "barnbarnen" kommer så vi får inspektera dom.

Ha det gott ute och vår städa nu ..sätt dom där turtur duvorna nr 2 och jobba lite :)

Kraamz...

2007-04-15 @ 12:26:48
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: Lisa

Hah, ja det är väl så. Men 5?!! Uh. Det var ju kanske liite väl tidigt :) Och ja.. morsan är ju i och för sig likadan - fast ingen nattmänniska däremot, jag höll på att falla baklänges när jag kom hem strax innan tolv här i veckan och morsan och Knutte fortfarande var uppe..! Nog kollade jag allt en extra gång, jag KAN ju ha sett fel.. men nej :P

2007-04-15 @ 14:28:27
URL: http://llllisa.blogg.se
Postat av: Kajsa

Visst är det härligt när snön försvinner...här finns sååååmkt av den varan...

2007-04-16 @ 08:58:49
Postat av: Mozzi

har faktiskt uppdaterat!

2007-04-17 @ 10:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0