Tisdag (det är väl tisdag idag?)

Hela kroppen, nåja halva iaf, har träningsvärk för jag har haft nån slags motionsdille i några dagar nu. =) Har varit på morgonpromenader i flera dar i rad. Plus att jag målat lite i källaren o det ger ju också lite träningsvärk. Igår morse gick jag ca 5,5 km och imorse blec det 4 km. Vet jag med säkerhet ef jag var tvungen att trippa mätaren på bilen o köra exakt samma sträcka som jag promenerat. *haha* Jag vet, jag är lite kocko.

Morsan har varit här ett par dagar. Betyder att min tvättstuga är i tiptop form. *tack snälla slav...eh mamma* =)

Var till svärmor i helg för att hjälpa henne med packandet. Hon ska flytta till en lägenhet o jag o Mozzi o Lilli var där o körde lite grejer. Vi hade hur kul som helst, blev massa svammel o fnitter. :)

Idag har Carro och Julia varit här och lekt, alltid lika trevligt. :)

Jahapp, nu slog bloggtorkan till med full kraft.........

Lägger väl ner skrivandet då. Hejvejs *vinkar*

Kommentarer
Postat av: Vivi

*vinke vink* Duktig du är!

2007-04-25 @ 06:56:21
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Kajsa

Jag är just nu så omotiverad och fet...så jag måste ta mej i kragen och börja spatsera jag med...annars kommer inte jag in i mina shorts från förra sommaren och det är en skam!!!

2007-04-25 @ 14:46:05
Postat av: Veronica (grannen:-)

Det är ju alltid intressant och veta hur långt man gått, bra o ta en runda med bilen o mäta:-)
Nu har min kropp börja vänja sig vid promenader igen, efter nio månaders vila:-D
Märks på takten..
Men idag vakna jag med ont i halsen.. typiskt! Bara man inte blir förkyld!!

2007-04-25 @ 16:33:59
Postat av: Lena E

Motionsdille är ett bra dille!

2007-04-26 @ 20:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0