Lite bilder

Lite bilder från våran semesterresa.

Här väntar vi på att spårvagnen ska komma.Är på väg till Linnanmäki.
i busskuren

Hip Hop hette karusellen och var som mini uppskjutet. Alla tyckte den var rolig och Ida tjöt av skratt. Pojkarna o Ida åkte den gång på gång på gång. :)
hiphop

Jag och barnen, förutom Ida som var för liten.
vattenkarusell

Den här vägrade jag åka! Mitt i allt sprutande vatten åker de i  nån sorts stock/kanot.
blöt kanotfärd
Så här blöta o glada var de när de åkt färdigt.
pisseblöta

Och den här var det bara Jesse som vågade sig på. Yäcki!
keippi


Bilresan till Helsingfors o tillbaka gick jättebra.Så här fördrev barnen tiden (9 timmar enkel väg)
Ritade
ritande barn

Såg på film
filmtittande barn

Rockade loss ;) Jesse headbangar och Ida trummar
rockande barn
rockande barn 2

Fler semesterbilder kommer en annan dag.
Ska visa var mitt datorbord står idag. Ni kan ju låtsas att grejerna på bordet till höger inte finns där. ;)
Dörren till vänster går ut  hallen och den andra dörren går till toan. Avskilt o bra. Imorgon ska jag till IKEA o kolla om jag hittar nåt kul tyg att hänga upp på väggen.Och hjälpa Henry att köpa säng.
datorhörna

Så allt för idag, tack o hej leverpastej


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jättefina semester bilder, såg skoj ut med karusellerna:-)Speciellt den man satt i vattnet!

2007-08-19 @ 11:32:40
Postat av: mammamia

Härlig resa!
Å härliga barn!

2007-08-19 @ 14:07:35
URL: http://mammamias.webblogg.se
Postat av: Mozzi

Och ni såg ut att ha det roligt =). Men nu är det väl ändå dax att byta ut Idas stol... hon har ju huvudet mycke över.... och jag vet en som vill köpa den =) sååå pax pax för den.

2007-08-19 @ 17:24:06
Postat av: Kajsa

Vilken härlig resa! Hur gamla är dina ungar? Hos oss är det ingen som vill/vågar åka dylika tingestar...Åkte virvelvinden en gång får många år sen...urk!!!!

2007-08-20 @ 07:03:55
Postat av: Lisa

Är det hemma hos er? Fifasen snyggt :)

2007-08-20 @ 19:33:14
URL: http://llllisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0