liten lördags uppdatering

En liten uppdatering innan det är dags att nanna. :)
Var på en skön prommis innan jag åkte till stan. Tror att jag ska lägga in bara Nightwish låten I wish I had an angel på mp3:n. Man går fan så mycket snabbare då. ;) Jag och Minna var på Elon och grejade lite, pga ombyggnaden. Svettigt men roligt.
Sen for vi till Leilani och käkade.Pontus fick leka pimp för han var enda karln i bordet. *garv* Lilli och hennes kompis var också med. Blev en hel del fnitter alltså. Åt god kinamat och underbart god efterrätt. *mums*

For förbi syrran innan jag åkte hem. Körde ikapp Pontus o MInna wwwrrroooom sa det bara. :)(okej,det kanske berodde på att det var Minna som körde hehe) Tur att jag inte träffade på varken några älgar eller farbror polisen. :)
Hemma blev det bastu, så skönt.
Gästerna har farit hem och barnen har lagt sig. Nu ska jag också gå o sova.
Imorgon far jag o ungarna (mest troligt) till stugan. Sen mån eller tis åker vi ner till farsan i Helsingfors.
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Ingela

Trevlig resa då! Vi far bort ikväll så jag passar på att vinka av dig nu :-)
Btw, du har väl sett mailet med adress till sidan jag gjorde för din skull?! ;-)

2007-08-05 @ 08:13:52
URL: http://www.ingelaslekstuga.se
Postat av: Kajsa

Jag har vart en gång i Helsingfors. Det är jättefint där.

2007-08-05 @ 09:43:28
Postat av: Åsa

Ha så kul i stugan då! Och i Helsiki förståss!
Jägarns.. du skulle ha skickat ett sms där på rix fm-festivalen, ser ju på korten att ni stod rätt nära oss juuu! :(

2007-08-05 @ 10:38:14
URL: http://dagar.azala.se
Postat av: Åsa

Nåmen hallå! Kan du inte uppdatera därifrån Helsingfors så får vi höra hur du har det?! ;)
Hoppas resan gick bra! När kommer du heeeeeeeeeeem??

2007-08-09 @ 20:09:08
URL: http://dagar.azala.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0