Onsdag

Pust o stånk! Ida har lärt sig cykla utan stödhjul (tack Soffi o Anders) och herregud vad fort det gick idag när vi gick/cykla till dagis. Svettigt värre alltså. :)

Just ja, jag glömde berätta i det förra inlägget om den superduper trevliga människan som jobbar på hotellet i Överkalix. Fast vi inte var deras gäster (pga fullbokat) har hon ändå, via mail, hjälpt och tipsat oss om allt möjligt viktigt. Erbjudit sig ordna saker som inte alls var hennes "problem" osv. Sen när vi kom hem från resan fick jag mail där hon undrade om allt gått bra osv osv. Det tycker jag är bra marknadsföring o bra service. Fler såna människor tack. =)

Igår kom C som eg heter K och flickorna på en snabbvisit, trevligt. Karln var på nåt möte i Kalix.Och Robin,stackars sjuklingen, ligger i feber i Luleå. Mammahjärtat gilllar inte att ha sjuka barn/halvvuxna så långt borta. Men jag tror nog att flickvännen tar hand om honom. :)
Lilli och Lucas har också varit lite krassliga, ont i halsen. Var med Lilli till sjukan för att ta ett halsprov men det var bara virus. Vet ni vad ungen gör just innan hon ska in till läkaren för att gapa o visa halsen? Jo, hon äter en godis som gör hela hennes tunga kolsvart! *asg* Gu´ vad vi skrattade.=) Såg inte klok ut.

Träffade Jesses läkare också där som berättade att provsvaret på hans hudbit (från foten) endast visade att det är ärrbildning, ingen sjukdom, inga förändringar av nåt slag utan bara ärrbildning...Låter lite skumt, varför har det där ärret kommit? Nå, skönt iaf att det inte var nåt farligt.

Nä, nu ska jag väl göra nån nytta jag med.
*hejsvejs*

Kommentarer
Postat av: Mozzi

jo alltså man kan vinna 2milj dollar om man är först med rätt lösning på pusslet, det förra, version I tog visst ett år att lösa!!!

2007-08-29 @ 17:38:42
Postat av: Irina

*asg* svart tunga, suveränt alltså! :)

2007-08-29 @ 21:38:59
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Anisa

Heja Ida!!!

2007-08-30 @ 06:42:04
URL: http://anisa.webblogg.se
Postat av: Sara

Ååh vad roligt att hon lärt sig cykla! :D
Skönt att det inte var något allvarligt med Jesse :)
Haha, sa doktorn något när hon hade svart tunga? ;)

2007-08-30 @ 10:29:32
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: Lisa

Alla verkar titt som sätt åka på det där jag-vägrar-ta-av-mig-sommarkläderna-viruset. Nästan min började rinna igårkväll, men jag har varnat alla snorjärsar i min närhet, så dem vet vad som gäller om jag blir smittad.. och jag försöker intala mig själv om att gänget på jobbet inte skulle se någon skillnad om någon av mina nära dyker upp en vacker dag med min namnbricka på bröstet. *peppar peppar* bäst jag kokar mig en kopp blåbärssoppa eller nåt.

2007-08-30 @ 10:52:17
URL: http://llllisa.blogg.se
Postat av: kajsa

Barn är barn i våra ögon även när dom går i pension...

2007-09-01 @ 10:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0