28 dec

Idag är det Robins födelsedag. Tänk, han fyllde alldeles nyss 18,en annan har knappt hämtat sig från det traumat.Och nu är det dags för att fylla 19... Konstigt. Nåja, ingen trauma denna gång iaf. ;)

Kari har åkt till Kemi för att föra Moffa o Mare till flyget. Själv sitter jag här o försöker känna efter om jag är sjuk eller inte. Fick ont i halsen igår o halva natten har varit förjävlig,men det känns liite bättre nu, tror jag. Syrran har också ont i halsen o hon fick även feber igår.

Jag hade tänkt ta en ordentlig städraid idag, få se om man orkar. Jesse hade ett förslag på ommöblering som jag tänkte haka på. Det är så kul när ungarna också inser hur roligt o omväxlande det är att möblera. *ler*

Har två bord som behöver förflytta sig till källaren.Hallå, finns det några muskelmän här? Nähä inte det. Min två enda "män" som är hemma är Knoll o Tott o de sover ännu.

Här kommer ett foto från julen, taget innan vi började att äta.
hela gänget

Alla syns inte på bilden.Från vänster: Mormor,Anders,Sofia,Lilli,Henry,Robin,jag,Jesse,Anton,Lucas,Syrran,Moffa,Mare,Ida och Kari som fotograferar.
Vicky kom senare på kvällen.

Nu ska jag gå o mänka mig brevid Ida o hoppas att halsontet går över så jag får städa bort allt "stök".
Baj baj
Ps. Man fååår ju beema över choklad,halstabletter,honungsthé  o sånt till mig. ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Bara du inte blir sjuk till nyår! Krya på dig!!

2007-12-28 @ 13:53:44
Postat av: Åsa

Beemar genast över en massa halstabletter, gott thé och så ett stort lass av Leilas "Rocky road" (och mumsar själv på en under tiden).

Krya på dig!

Är också lite krasslig, så då måste man ju få äta nåt gott, eller hur?! ;)

2007-12-28 @ 14:02:14
Postat av: Åsa

Glömde ju.. grattis till sonen också ju!

2007-12-28 @ 14:03:04
Postat av: Toy-Pia

Åh hejsan svejsan gott slut och gott nytt år. Krama Robin snyggingen från mej.
KRAMIS.

2007-12-28 @ 14:25:41
Postat av: Veronica

Grattis till Robin:-)
Hoppas du inte blir sjuk nu till nyår, de går ju feber och sånt skit!
Kram

2007-12-28 @ 15:14:28
Postat av: Ingela

Snart fyller min lilla skrutt, som nyss började skolan, 18 år.... Iiiik!!!

Beemar genast över choklad och honungsthe, som är det absolut bästa mot förkylningar!

2007-12-29 @ 09:17:14
URL: http://www.ingelaslekstuga.se
Postat av: Kajsa

Det är många som har halsont nu. Hellre det än magsjuka säger jag...förra året vid denna tid hade vi gått genom den äckliga sjukan allihopa utom Jesper. Jag älskar åxå att möblera, och när man får ungarna med sej är det perfekt! Krya på dej nu!!!! Ingefära hörs vara bra...

2007-12-29 @ 10:07:34
Postat av: Kajsa

Nej...mitt olagliga hade inget med datorer att göra...

2007-12-29 @ 21:03:49
Postat av: Majsan

Hej kärring! Kul att du har överlevt julen, det var gott om nära & kära.
Du & syrran din har gjort det bra med all bak, matlagning m.m
Hoppas de nya året ger dig lite lugn & ro ibland iallafall.

Spöket i Torpet

2008-01-01 @ 11:02:31
Postat av: Karolina

Droppar in och säger god fortsättning på det nya året. Kul att du hittade mig i cyberrymden :)

2008-01-02 @ 08:35:38
URL: http://river.webblogg.se
Postat av: Lena

Dags att uppdatera. Förresten så stora barn som du har (Robin) får jag aldrig :)

2008-01-04 @ 07:30:47
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18317
Postat av: MorsanBaloo

Lena: Vänta du bara, vips så har de tagit studenten,gift sig o gjort dig till en gammal farmor. ;)

2008-01-04 @ 11:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0