Blandat svammel

Herregud vad jag är kass på att blogga! Tänker varje dag att idag ska jag skriva ett inlägg men sen så är det helt tomt i skallen.*suck*
Har iof suttigt mindre vid datorn också. Vad har jag gjort ist? Inte en susning! Dagarna ser likadana ut här dag efter dag. Mycket städande,jobbande och körande av barn fram o tillbaka.
IdaBabolina har haft mera allergi än vanligt. Vet inte varför,så jag har beställt tid till Kalix barnmottagning. Hoppas verkligen att det inte är nån sorts matallergi. Kan det verkligen vara tex mjölkallergi utan att magen reagerar?

Lilli ligger hemma i feber, eller jag vet inte om hon fortfarande är febrig men snorig iaf. Robin har också varit småkrasslig, hostig mest. Småkillarna är lika rejviga som vanligt. :) De var på Actionkväll på Station i fredags och där dansade de bl.a Limbo. Jesse dansade så höften/ljumsken fick sig en törn. Han har inte kunnat vara med på gympan o badet denna vecka. Stackarn har klinkat runt här i flera dagar.

Robin o Lucas har investerat i Guitar Hero 3 så nu kommer det att spelas ännu mera här. Vi har redan en version av det.Men nu kan man spela samtidigt. =)

Julklapparna är nästan färdigt inhandlade.Skönt.

Idag är det dansuppvisning för Idas grupp, på Folkets Hus i stan. 18.30 börjar det, gratis inträde så kom o kolla alla som har vägarna förbi. :) Tösen är lite nervös.
Imorgonbitti ska Ida o Lucas till tandläkaren, men jag funderar på att sno deras tid. Har tappat plombhelvetet för fjärde gången nu! Tandskrälle! Att jag är hysteriskt rädd för tandläkaren gör inte saken bättre heller...
Efter tandis blir det att handla på nya Ica. Månne det blir enorma köer? Not nice...

Nu ska jag fortsätta arbeta.
Baj baj

Ps. Birgitta, om du hade läst min blogg , så hade du giiiivetvis varit välkommen på kaffedejt på Leos. :) En annan gång?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det där med julklappar.. jag blev lite nyfiken, är barna ivriga och letar tills ögonen blöder? Eller har ni gömt de hos tomten kanske? :)

2007-12-04 @ 12:12:09
URL: http://llllisa.blogg.se
Postat av: Ingela

Usch vad tråkigt med så mkt sjukdomar och värk :-(
Men allra mest synd är det om dig - tandläkaren.... :-/

2007-12-04 @ 13:17:36
URL: http://www.ingelaslekstuga.se/
Postat av: kajsa

Kasper har ju jättemkt eksem och vi tror att mjölken kan vara en av bovarna, men han dricker ju endast laktosfri mjölk. Bra att få det kollat på bm, men kom i håg att du vet bättre än doktorn hur hon reagerar! Lydia ska åxå vara med i kväll, hon spelar trumpet! Så vi kommer att se din tös åxå i kväll!

2007-12-04 @ 14:14:42
Postat av: M

Inte har jag då sett dig!

2007-12-05 @ 19:27:53
Postat av: Anna

Läste att Ida hade mer allergier är vanligt. Vill du bli av med dom helt? Det kostar inte mer än vad du får betala hos läkare med mediciner o allt OCH det stora plusset är ju att hon blir frisk? Testa att gå till Barbro Luoma. Hon gör samma sak ungefärligt som Birgitta Klemo gjorde med Jonte. Jag menar det är ju värt ett försök och ida blir fri allt. Hon utvecklar ju bara mer nu.
Jonathan är frisk idag och har varit det sen han var 5 år. Tänk och han var så allergisk att han inte kunde gå ut på sommaren när allt slog ut. Till Keräs var bara och glömma, fast vi satt inne där så kommer det ju in via luftkanaler. Blev han klöst av en katt så svällde området upp flera centimeter runt om. När han började reagera så hade han blåsor under ögonen som gick ner på kinderna.
Johannan var till Barbro Luoma, hon var ju så allergisk att hon kunde vara 5 minuter hos mig, nu sitter hon här utan problem.
Tror det kostar 900 för första besöket, men då är det inklusive mediciner, plus att du får reda på allt hon är allergisk emot, det är en rapport på flera sidor. Sen kostar återbesöken 400 nått med mediciner.
Tro mig nu, beställ tid, det är värt ett försök om Ida kan få ett bättre liv
Kramz på er

2007-12-10 @ 22:54:08
URL: http://wwiccan.blogg.se
Postat av: mia i skogen

Hej Fia
Jag kommer visst aldrig iväg att tacka dig för alla kläder vi fått till tjejerna De är super snält av er tusen tack. Vilcken kul blogg du hade
Ha de bra vi ses någon gång kanske hos Satu
TACK mia

2008-01-22 @ 21:27:21
Postat av: Johnnylina

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2009-01-15 @ 15:37:35
URL: http://johnnylina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0