Fotobombning

Helgen har varit skön. Inga möten,avslutningar,uppvisningar eller nåt. Vi har bara varit hemma. Har städat lite o Kari har målat lite småfix. Sofia o Anders har varit o hälsat på. Soffi och Lulle blev så sugna på knäck så de bakade några. Goda men ganska kletiga o lösa. (vilket var bra för då kunde även jag äta dem, utan att bli tandlös.)
knäck

Hela (nåja över halva iaf) familjen satt o ritade och gjorde pärlplattor idag. Här är resultatet, iof några fattas på bild.
pärlplattor

Här är ett foto på lill-Ida i sitt nystädade rum. Och ja,jag kunde inte låta bli att möblera lite, igen. ;)
ida på golvet

Grabbarna Grus röjde i sitt spelrum, riktigt ordentligt. Fotobevis nedan
image449
image450

Köpte en sån där klistergrejs från IKEA häromdan, så här snyggt blev det på sovrumsväggen. Synd bara att blixten orsakade sånt fult glans på översta blomman.
blomranka

Lilli har tagit en massa fina foton ikväll.
snöboll

andra advent

Imorgon kommer syrran hit o sover över o vi ska baka lite och basta o fnittra. :) Eller hur Anka?
Vi har även avslutning på barngympan imorgon.

Nä, nu ska jag nog gå och lägga mig så jag är pigg som ett piggsvin imorgon. (<--- Julias uttryck)

Avslutningsvis ett par foton från dansuppvisningen från förra veckan.
mammas tomtenissa
ida o alma dansar
Min goa tomtenissa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0