ingen rubrik

Vladmir Putin, årets person 2007     Ja herregud, vad ska man säga... Tro fan man skulle vara inflytelserik om man ser till att eliminera (läs mörda) alla som vågar tycka annorlunda än han. Usch!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1496424.ab

Annat som är åt helvete dumt är ju nerläggningen av sågen... orkar inte ens gnälla av mig ang det, ville bara säga att det är idiotiskt. :(

Så nu har jag fått klaga lite. *rycker upp mig och tänker bara positiva trevliga tankar* ;)
Ikväll har jag varit till Mozzi och friserat hennes son. Drack kaffe o mumsade pepparkaka, trevligt. Deras nya soffa var sååå snygg! På tal om soffa, köpte en igår. Inte lika snygg som Mozzis men ändå. ;)
Våra två fåtöljer i vardagsrummet har gett upp hoppet, för länge sen eg. Så jag köpte en likadan soffa som vi redan har (Ektorp från IKEA), men en tvåa. Passar bra.
Köpte även två barstolar till köket. Få se om jag köper resten av barstolarna före eller efter julen. *kikar i plånboken* Blir nog efter jul.

Om två dagar kommer pappsen med sambo. Han fyller "gubbe" på juldagen...värsta jesusbarnet. *hahaha*

Nu ska jag sluta flumma. Ska lägga mig o sova faktiskt. Jo det är sant, även fast det är ca 3 timmar före min riktiga sovtid. Zzzzz
Natti natti dröm vackra drömmar för det gör jag :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Att sågen skall läggas ner är den största idiotiska
händelsen denna månad! Att Putin blev årets person gör ju inte månaden bättre...

2007-12-20 @ 16:20:46
Postat av: Mozzi

Det var länge sen... tack för besöket och hjälpen med soffan... får ett till ben till dem idag. Kramiz

2007-12-20 @ 22:54:02
Postat av: Tristanhedda

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2009-06-01 @ 12:09:02
URL: http://tristanhedda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0